pátek 20. března 2015

Drobky XIV

Stav mého kosmetického kufříku, tedy především ten optický a hygienický už byl dost bídný, což mne dokopalo k vyklizení a důkladné čistce. Část letěla rovnou do koše a část se chystám nabídnout doma, kde nejsou tak rozmazlení jako já ;) Všechny kusy, co jsem poslala do věčných lovišť jsem nefotila, to byste fakt vidět nechtěly. Co já všechno našla... Ale o pár výrobcích se přeci jen zmíním. A na konci článku chlubírna ;)

Vzorek řasenky Clarins - Be Long Mascara


Ten jsem dostala v Douglasu k nákupu už tak před půl rokem, ale syslila jsem si ho na cesty. Protože někdy se každý centimetr místa počítá, že. 


Řasenka má malý kartáček s plastovými štětinkami. Zvýrazňuje a zanechává oči vcelku přirozené. Občas ale zlehka slepuje, záleží na nanášení a kondici náplně. Ráda nechává na řasách malé hrudky a především opadává pod oko v průběhu dne. Ze začátku jsem měla i trochu pocit, jako by mi opadávala přímo do oka, ale nevylučuji, že toto mohlo být způsobeno něčím jiným. Nijak moc řasy neprodlouží, ani nenatočí. Dolů jde dobře, ale má tendence se při odličování rozmazat okolo očí a udělat ze mne pandu. Vyzkoušela jsem tři odličovací vody, všechny se stejným výsledkem.

Miniaturka mi vydržela cca na měsíc pravidelného používání. Celkově to pro mne není adept ke koupi, spokojená jsem moc nebyla. Snad jen s velikostí, tyhle miniverze mi vyhovují.


Fixa na oči Essence Superfine

Jeden starší kousek, který už téměř nepožívám, ale svého času jsem měla několik balení po sobě. Nejvíce mi na ní totiž vyhovoval ten extra dlouhý, tenký hrot. Třeba v době, kdy jsem nosila řasy umělé, delší než mé vlastní, to bylo opravdu praktické. Běžnými tužkami se mi totiž k řasám blbě dostávalo. Ovšem nesl s sebou i tu nevýhodu, že špička často vysychala. A trochu hůř se mi s ní kreslil ocásek. Co se týče náplně jako takové, myslím, že byla naprosto průměrná. Nemám jí v podstatě co vytknout, držela až do večera a byla hezky sytě černá. Voděodolná není, ale snad nikdy se mi nerozmazala.
Poslední vyhazuji, protože už moc nekreslí. Momentálně jsem si zvykla na gelovky, takže novou pořizovat nebudu, ale rozcházíme se v přátelském duchu.


La Roche - Posay Toleriane Ultra

Tohohle krému už mám druhé balení a psala jsem o něm tady. Vzhledem k tomu, že to je taková moje jistotka, táhla jsem ho sebou i do Indie. A skoro hned po návratu odešel. Budu vzpomínat jen v dobrém a možná se zase někdy sejdeme...



Mary Kay pudr

Tenhle jsem používala strašně dlouho. A tenkrát mi fakt vyhovoval. Jenže pak jsem objevila Guerlain a Chanel a svět už nebyl nikdy jako před tím... Teď jsem ho zkusmo oprášila, ale asi jsem nějak vybledla, je na mne hrozně tmavý, tak se přestěhoval k mámě. 



Vatové tampony Bel

Na tenhle produkt nejsem náročná. Jako fakt ne. Většinou beru, co je zrovna v akci. Ale Bel už nikdy! Ta kolečka nejsou vůbec slisovaná, jsou jakási rozčepýřená, divná, ani nesají. Na středu je odličovací vody, že si udělám výplach oka, ale že by se to rozlezlo po vatě dál, to ne. A raději jsem se ani nepokoušela odlakovat si s tím nehty. Toto teda fakt ne e. 



Nivea Lip Butter

Vyrazila jsem taky dvě másla od Nivei. V obou ještě sice zbývala většina, ale už nebyly nejnovější, zato celé takové lepivé a fuj. Jinak byly fajn, používala jsem je na noc, ale ta kelímková balení, ta jsou prostě na prd. Jak do toho člověk párkrát sáhne rukama, nebo rovnou pusou, časem se to celé zapatlá, zašpiní. No vždyť to říkám, fuj. Zlaté tyčinky.



Vyhodila jsem i spoustu dalšího, ale některé věci se snad ani nesluší publikovat. A taky se mi poslední dobou daří spoustu kosmetiky normálně dopotřebovávat, z čehož mám radost. Musím trochu zredukovat ty syslí zásoby.

Teď se ještě budu sprostě chlubit. Ale jako ne abyste si mysleli, že jsem si to koupila za poslední týden, to je od Vánoc... Ano, od Vánoc, tak strašně jsem aktuální. Partner tentokrát překvapil na všech frontách a dostala jsem kule!



A ještě tyhle!



Pak jsem si pořídila nálož krémů na léto. Nejsem si jistá, zda jsem vám je už náhodou neukazovala, ale kdyžtak to ignorujte. V obchodě, za internetovou cenu jednoho kusu rovnou dva. Nešlo odolat.


Zatímco mne úspěšně minul na Instagramu se masově šířící Chanelvirus (jestli je tu někdo, komu se informace vyhnula, tak se jedná o manii po jarní limitce Chanel), Narsviru jsem plně podlehla. Paleta je doma.


Nebýt toho prokletého Instagramu, nové Terracotty od Guerlain bych si možná ani nevšimla. Jenže bohužel. Na tmavé bronzery moc nejsem, ale tenhle je tak krásně akurátně světlounký, že jsem ho chtěla domů. A tak mi ho zlatá sestra nadělila k narozeninám.


Původně jsem sem chtěla zařadit i Indi-dovoz, ale už teď je to docela dlouhé, takže to fouknu někam jinam. A během března jsem dostala také hromadu dárečků od Lucky v rámci swapu, ale o tom udělám nejspíš souhrnný článek zvlášť. Takže to bude pro dnešek vše. Mějte se krásně a pochlubte se, co hezkého jste si v poslední době (takže od Vánoc, víme) koupily vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!