středa 25. února 2015

Starý známý Kamill

Krémy na ruce si většinou kupuji ty, co jsem ještě neměla. A když ze zbylé nabídky vyřadím i výrobky, co mi nejsou příliš sympatické, zústatek (v drogerii) se mi zužuje. Tentokrát jsem sáhla po zeleném Kamillu Classic.


Kdysi dávno jsem měla od téhle značky tělové mléko. Jaké bylo, to už si fakt nepamatuji, ale vzpomínka na něj se mi vrátila okamžitě po přičichnutí k tubě. Voní naprosto totožně. Taková čistá, nepříliš otravná, ale ani zcela nenápadná vůně. Název by napovídal heřmánek, ale nevím, nezdá se mi.

Konzistenci má "tak akorát", dobře se vytlačuje a lehce roztírá. Tedy žádná vodička, ani hutný krém.

Účinek bohužel hodnotím jako slabší. Po použití menšího množství se nic neděje, po větším mám dojem spíš jako bych měla ruce navoskované, než vyživené. Ani z dlouhodobého hlediska se mi péče nezdá nějak výrazně dobrá.

Ruce po aplikaci nelepí a při namázání přiměřeným množstvím na nich sice zůstane film, ale nijak výrazně neobtěžuje a papíry rozhodně nezamastíte.

Tuba má 100 ml, takže to není žádný drobeček. V kanceláři jej dopoužívám, ale nijak mne neoslovil, další rozhodně nebude, i kdybych změnila kriteria výběru.

6 komentářů:

  1. Ja som si v poslednom case oblubila krem na ruky od MyBody.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten jsem ještě nezkoušela, děkuji za doporučení

      Vymazat
  2. Už před 2 roky jsem dostala krém na ruce od Ježíška (ehm ségry) od essence s čokoládovo-jahodovou vůní. Nijak extra mi nevoní a hlavně ho asi celý stejně nevypatlám, protože pro změnu zas nevím, kde je :D

    Krémy na ruce používám většinou až v době, kdy jsou na tom ruce fakt blbě. Např. po práci ve skladu, nebo při přesazování kytek v zahradnictví, kdy nepoužívám rukavice, páč bez nich je to jednodušší a takové granule z kravských či koňských bobků vysušují ruce jako blázen! To pak je stejně nejlepší klasická Indulona! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Indulonu nemůžu. Mám s ní osobní problém. Kdysi na chalupě jsem si chtěla namazat ruce, popadla Indulonu (která už tam zřejmě přežila nejednu zimu) a v rukou jsem měla nějaké smrduté vodovo-mazlavé cosi. A od té doby si na to vždycky vzpomenu a prostě nemůžu :D

      Vymazat
    2. Ale za to ta chuděra nemůže, že tam na ní někdo zapomněl :D Přítel vezl svou tetu (která je děsně IN) na bus a ona si u něj v autě zapomněla taky nějaké mazadlo na ruce. Si myslíš, že se jí to vrátilo? :D Ale když jsem si tam toho poprvé všimla, tak jsem podezřívala přítele z nevěry s mužem! :D

      Vymazat
    3. Nemůže, já vím. Ale nedá se nic dělat ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!