pátek 27. února 2015

Lakovna / ARTful Red

Červený lak z limitované řady VIENNART od Catrice jsem měla vyhlédnutý již dlouho dopředu. Když pak do drogerií dorazil, váhala jsem, zda je to on. Oproti oficiálním fotografiím totiž ve skutečnosti není tak jasně červený. Každopádně odstín je to zajímavý, takže putoval do košíku.


Barevně se tedy v reálu jedná o tmavě vínovou, která jde v některém světle do cihlova a i trošičku do hněda. Obsahuje jemnou perleť. Ta má zlatou nebo měděnou barvu, která z laku nekřičí a smísena s červenou decentně prosvítá a nijak se neblyští ani nemění barevný tón laku, ale perfektně jej doplňuje.


Štěteček je širší a ne zrovna dokonale střižený. Není to žádná katastrofa ale přesnou práci vám taky zrovna neulehčí.


Velmi slušně kryje už v jedné vrstvě, pokud si dáte záležet na nanesení, věřím, že si s ní i vystačíte. Já přesto nalakovala raději dvě.


Prvotně neschne příliš do lesku, ale, ač je to zvláštní, druhý den (lakovala jsem navečer) se mi zdál viditelně lesklejší, než po čerstvém nátěru. Na můj vkus schne trochu pomaleji, obávala jsem se otisknutí polštáře do laku. Naštěstí se nic takového nekonalo, ale nevím, zda zásluhu připsat tomu, že jsem si dávala pozor, nebo prostě doschnul.

Limitka VIENNART by měla být, myslím, stále v obchodech. Otázkou ovšem je, co tam ještě zůstalo. Pořídily jste si také něco z této kolekce? Chystáte se?

6 komentářů:

  1. A to je Catrice? Tu u nás neseženu. Libi se mi ta pixlicka ;) já ted testuju sally hansen. Tak drápy svete ruzove. Uz se tesim, az si je nalakuju jinou barvou! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Catrice. Koukám, že jsem to tam nějak zapomněla napsat. Doplním, díky za upozornění.

      Vymazat
  2. Moc hezký lak, celkově burgundy odstíny se mi na nehtech, a nejen na nich, moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrá inspirace. Škoda jen, že u nás Catrice je jen ojediněle. Musím teprve najít drogerii, kde jí mají! ;) Ale barva je úžasná. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni na http://www.rossmann.cz/vyhledani-prodejny/ a klikni na Catrice, vyjede ti seznam prodejen ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!