pondělí 12. ledna 2015

Tip na výlet / Kadaň

Před koncem roku jsme se s partnerem vydali na malý výlet do Kadaně. Ano, KAdaně, ne KOdaně. Když jsem totiž někomu vykládala, kam jedeme, většinou jsem se přeřekla a omylem nás umístila do Dánska. Tahle cesta byla o chlup kratší, jen a pouze něco přes 300 km (z Brna, pražáci to mají za 100).


Bydleli jsme v hotelu Split a mohu jen doporučit. Krásné, prostorné a čisté pokoje, velká vana, dobré jídlo, co víc si přát. V prostorách hotelu je také malé wellness centrum, které jsme bohužel nenavštívili, protože si někdo (a já to nebyla) zapomněl plavky :)). Objednat si můžete i masáže, zábaly, pedikůru a jiné kratochvíle.



Budova je umístěna u řeky a pokoje na ni mají přímý výhled. Když zrovna nemrzne, jako mrzlo nám, umožňují balkónky příjemné posezení.


Okamžitě po příjezdu mi bylo jasné, že tady se mi bude líbit. Protože kde mají čokoládu (na nočním stolku), mají i mě. A na velikosti nezáleží. No dobře, větší by byla lepší, ale nebudu nenažraná. Stačí, že jsem znárodnila i tu přítelovu :)


Podél řeky vede pěší zóna na které jsou různé zajímavé prvky. Třeba takové to běhací kolo, jaké mají křečci, ale pro lidi. Trochu jiný design, princip stejný. A že jsme se v něm vyblbli. Po zkušenostech mohu říct, že křeček je frajer, když se v kolečku dokáže zastavit, my vylézali zásadně po čtyřech. Jako malý... :) (A teď mě napadá, že i ten hlodavec vylézá po čtyřech. Takže je to v pořádku.) Fotku vám sem nedám, protože na všech které mám, se někdo z nás válí po zemi. Podívejte se sem.



Jedna stará paní na břehu krmila kačky. A ukažte mi kačku a já ztratím půlden a profotím celou kartu... Natož tolik kaček.



V centru si můžete prohlédnout hrad nebo Katovu uličku - údajně nejužší uličku v České republice.


Nepříliš daleko se také nachází Klášterec nad Ohří se svým zámkem a výstavou porcelánu.


Ty tabulky jsou také z porculánu. Plastické a zezadu nasvícené, žádná barva. Nádhera.


Můžete navštívit i zámek v obci Krásný dvůr. Tady si ovšem doporučuji předem zjistit, zda bude otevřený, v době naší návštěvy nebyl. Alespoň jsme si prošli rozlehlé zahrady a navštívili útulnou kavárnu.



V Koadani bylo prostě hezky. Kde jste byli naposledy vy? A kam se chystáte v letošním roce?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!