pátek 9. ledna 2015

Micka od Eucerinu

Už před nějakou dobou jsem se od čistících pěn pokorně vrátila k micelárkám. Po denním pěnění se mi totiž začal dost vysušovat obličej, takže do péče zařazuji pouze občas a každý večer povolávám do zbraně slavné micely. Vodu od Eucerinu bych si nejspíš jen tak sama od sebe nekoupila, ale byla přibalena v plné velikosti zdarma u časopisu a na to já slyším. Takže jsem ji vyzkoušela. A bylo to fajn.


Micka má 200 ml a je v průhledné lahvičce se šroubovacím uzávěrem a špuntíkem s akurátně malou dírkou.



Je bez alkoholu a neparfémovaná, takže nevoní nijak. Při bližším ohledání možná trochu lékárensky smrdí, ale při běžném provozu nic moc necítím.


Odličovalo se mi s ní dobře, bez větších problému stáhla i normální řasenku. A co je hlavní, neštípala mne. Ani na pleti, ani v očích.

Lze zvětšit

Za sebe mohu říct, že jsem byla příjemně překvapena a klidně bych si ji pořídila znovu. Cena je ovšem někde kolem 250 Kč. A to dám raději přednost z drogerie něčemu levnějšímu, nebo za tu cenu vezmu rovnou Biodermu.

5 komentářů:

  1. Také jsem jí měla, byla v časopise, takže za super cenu. Jinak bych si jí nekoupila. Pouze v akci :o)
    Moc ráda mám tu od Garnieru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier jsem ještě nezkoušela. Možná až vypotřebuji zásoby, momentálně mám stop stav ;)

      Vymazat
  2. Mňa micelárky akosi neoslovili. Radšej používam čistiaci gél a potom na dočistenie pleťovú vodu. No a na oči používam odličovač na to určený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gel občas nějaký taky zkusím, ale zatím mi žádný na denní používání nevyhovoval. Příliš vysušují. Neznáš nějaký, co to nedělá?

      Vymazat
  3. Ja som minula už pár balení tejto micelárky a nemám sa na čo sťažovať, dobre odličuje, nelepí na pleti, neštípe v očiach a cenovo je určite dostupnejšia ako napr. Bioderma, mne jedine prekáža tá žiadna vôňa, mám rada skôr niečo parfemované.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!