neděle 18. ledna 2015

Lakovna / Decentní fialka

Fialkový Rimmel v odstínu 605 Purple Reign jsem si pořídila už před delší dobou, ale zatím na něj nějak nebyla nálada. Svoji příležitost dostal až nyní, kdy jsem zakrátila nehty a hledala něco tmavého, protože takové laky se mi na mých krátkých nehtech líbí nejvíce. 


Barva je tmavě fialová, bez jakékoli perleti a třpytek. Decentní i veselá zároveň. 

V první vrstvě kryje hodně mizerně, ve dvou (na fotografiích) je to dobré. Ale aby byl odstín dokonalý, vyžadoval by ještě třetí nátěr.


Štěteček má klasicky širší, střižení není žádná sláva, ale bez problému se s tím pracovat dá. 


Délka schnutí je slušná, ale bohužel se mi do něj přes noc (lakovala jsem dopoledne a během dne se zdál zcela suchý) podařilo otisknout polštář. Nepotěší.


Po třech dnech se zatím nikde neodštípnul, ale ve špičkách se hodně ošoupává. 


Rimmel 60 Seconds je prostě slušná klasika z drogerie, kterou zná jistě každá z vás. Kolik lahviček  "šedesátky" máte ve svojí poličce?

2 komentáře:

  1. Vsadím se, že se držíš heslem: "Kolik laků máš, tolikrát jsi člověkem!" ;) Hezká to barvička <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ani ne, ale jsou to takové drobné, finančně nepříliš náročné radosti ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!