čtvrtek 22. ledna 2015

Jahoda v Instagramu VIII

Obrázkový článek plný kaší a králičích oušek nebude jako obvykle na konci měsíce, ale výjimečně už dnes. Protože, pokud vše dobře dopadlo, v tuto chvíli sedím v letadle někde směr Indie. Články naplánované dopředu nemám, to jsem prostě nestihla a jak to bude s mým přístupem k internetu absolutně netuším. Takže na nějakou dobu se s vámi loučím a pokud mi žádná opička nešlohne mobil někde ulovím wifi, potkáte mne nejspíš právě na Instagramu.

A teď ty fotky...



Opět kaše. Ale poslední týden je nemůžu už ani vidět, nějak jsem se jich přejedla a každé ráno hledám, co bych si dala jiného.




Vzpomínka na Vánoce...


Ještě něco z dárků od Ježíška - ptáčci na klíče...


... boty do hor :D...


a taky kule;).


Za ucházející cenu (830 Kč za dvě 125 ml balení) jsem neodolala gelům od Clinique...


a kulaté krémíky Balea jsem koupila, stejně jako většina, prostě jen kvůli pěkným obalům.


Chlupáči na závěr...


Číhaná aneb "Kam jdeš s tím žrádlem???"


Koulička...


... ležing...


... a tady už jí nestojíme ani za pohled.


Ovšem jakmile na chvilku uvolním stoličku u topení, to je madam rázem vzhůru. A já můžu jít... třeba přinést žrádlo.


Na závěr důstojný pan Jimm.

Mějte se krásně!

2 komentáře:

  1. Až do Indie? Tak hlavně šťastnou cestu a užij si to tam! ;) Budu se těšit na článek o Indii, kamarád tam byl a památky jsou podle něj nádherný, akorát ta hygiena je tam o něčem jiném než u nás...

    Ani se ti nedivím, že jsi kaší přejedená! ;) Králíčci jsou úžasní, doufám, že se brzy dočkám toho svého ;) A kdo se o ně teď stará?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slovo hygiena tam snad ani neznají :D

      Ušáci byli na dovolené u našich. A Margo teď pěkně trucuje. Tam se měla asi líp :)))

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!