pátek 16. ledna 2015

Drobky XIII

Po nějaké době se mi tu opět sesbíralo několik kratších kosmetických postřehů, takže se na to trochu mrknem...

Peelingové ubrousky Nivea


Kdysi jsem je dostala. S odličovacími kapesníčky si příliš nerozumím, takže je používám většinou jen když někam jedu. Co se týče peelingu, který má mít v popisu práce, nefunguje. Ta husí kůže, co na tom ubrousku je, rozhodně nic neobrousí. Ani náhodou. Mají být také hloubkově čístící. Hloubku nepoznám, ale čistí slušně. Jako nouzovka dobrý, ale pokud je náhodou použiji doma, většinou ještě přejedu pleť tamponkem s micelárkou. Není vhodný na oči. 

V obchodě se prodávají v balíčku. Já, vzhledem k tomu, že se jedná o vzorky, je mám jednotlivě balené. A musím říct, že toto je jejich hlavní benefit. Díky tomu nevysichají. Mohu si jeden, dva lupnout do kabelky a jet. Takže bych prosila prodávat vzorky. Jinak jsou pro mne nezajímavé.

Bioderma Hydrabio Légère

Zdroj

S koncem teplého počasí (ano, už je to nějakou chvilku), jsem dopotřebovala Hydrabio Légère od Biodermy. Krém je to opravdu hodně lehoučký, skoro až taková vodička. Ale mně přesně tyto typy výrobků na léto vyhovují, takže jsem byla spokojena. Ovšem v sychravém počasí by mi nestačil ani náhodou a byla jsem ráda, jak hezky mi to vyšlo.

Bioderma Hydrabio Riche


Na dva měsíce jsem ho vyměnila za zbytek jeho údajně hutnějšího bratra s názvem Hydrabio Riche. No, tak oproti prvnímu opravdu malinko výživnější je, ale fakt jen neznatelně. Teplý podzim se mnou ustál, ale pod pojmem Riche bych si představovala něco podstatně jiného. Pro mne tedy použitelný opět jen na letní období. 

Gelové linky Inglot


Bohužel se musím rozloučit i s modrými linkami od Inglotu, což mne docela mrzí. Měla jsem je ráda, byly dobré. Tady jsem je kdysi porovnávala s Macem. Tenkrát jsem Ingloty hodnotila jako lepší. Bohužel zpětně je Mac zválcoval na celé čáře. Zatímco černý obsah skleněného kalíšku je zcela ve stejné kondici jako v den nákupu, modrý produkt pořízený ve stejné době vyschl a kreslit s ním je za trest. Takže letí. Modré gelovky si časem pořídím znovu, ale stejné značky rozhodně nebudou.

Nivea


Doma jsem naopak nedávno přivítala tyhle roztomilé hrnečky. Poslali mi je z Nivea klubu za nasbírané čárové kódy. Škoda jen, že na dva hrnky sbírají tři rodiny rok :). 

V minulosti už se mi podařilo dát dohromady body na nákupní košík a kosmetickou taštičku. Příliš kvalitní tedy nejsou, ale fungují dobře. Nivea výrobky si speciálně kvůli kódům nekupuji, ale některé věci používáme, takže když už něco doma mám, samolepku z obalu nalepím na papír a jednou za rok hromadně odešlu.

Kdo taky sbírá kódy? Co se vám už podařilo ukořistit? A ovlivňuje to váš výběr při nákupu?

6 komentářů:

  1. Sérum od Biodermy vyriesilo moj problem s dehydratovanou pletou.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sérum mám taky, ale příliš mne nenadchlo. Vadí mi jeho textura, je taková hrozně silikonová. A taky se mi po něm dělají pupínky :(

      Vymazat
  2. Peelingové ubrousky nivea jsou naprosto zbytečné. Měla jsem možnost je vyzkoušet a bohužel - další reklamní výmysl :(

    wheniatesalad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče peelingu určitě. Absolutně nefungují.

      Vymazat
  3. Také sbírám kódy, některé výrobky od Nivey mi vyhovují, tak také kódy schovávám. Domam mám také tyto hrnečky a jedny ponožky. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!