pátek 12. prosince 2014

Lakovna / Modrá

Nesnáším modré laky. Neptejte se mne proč, netuším. V lahvičce a na cizích nehtech se mi třeba i líbí, ovšem na vlastních je nesnesu. Regulérně mne rozčilují. Přitahují moji pozornost a pořád si sleduji konce prstů. Takže už jsem to vzdala a s modrou to ani nezkouším. Ale tenhle tmavý třpyťák tvoří čestnou výjimku (dobře, tmavou námořnicky modrou taky ještě unesu).




Lak vyrábí značka Uma (sežene v Tetě) a přesné označení odstínu mi z lahvičky nějak není jasné. Možná Luxury shine?


Štěteček má takový střední, ani tenký, ani tlustý. Dobře se nanáší a ve dvou vrstvách perfektně kryje. Neschne do výrazného lesku, ale o dostatečný efekt se postará hromada jemných stříbrných a modrých třpytek. Ve skutečnosti je odstín o trochu studenější než na fotografiích.


Bohužel se hodně snadno ošoupává ve špičkách. 


Jak jste na tom s modrými laky vy? Nosíte je rády? A nepřijde vám tahle Uma tak trochu vánoční?

4 komentáře:

  1. Mám to podobně, modré laky se mi líbí jen na ostatních, na sobě snesu jen tmavě modrou a ne moc často :-D na laky od UMA už jsem se dívala několikrát, jen nemám moc ve značku důvěru, tak jsem se bála, aby mi to nesežralo nehty jako Avon :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky UMA mám asi tři a v pohodě. Ale nic mi nedělá ani Avon, tak nevím. Do kosmetiky na obličej bych tam taky moc nešla, vyzkoušeno nemám, ale také jí tak nějak nedůvěřuji.

      Vymazat
  2. Náhodou super odstín! :) Ale vidím ho úplně fialově...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vždycky boj, s těmi odstíny. Elektronika si s nimi dělá co chce :(

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!