středa 31. prosince 2014

Jahoda v Instagramu VII

Nevím jak a kdy se to stalo, ale další měsíc je v tahu. A s ním tentokrát končí i celý rok. Děkuji Vám za přízeň, kterou jste mi v jeho průběhu věnovali a doufám, že se zase uvidíme v roce příštím. Ale ještě než jej načneme, tady jsou fotky z prosince...



Na úvod jídlo. Však už to znáte...






Cukroví jsem nepekla, ale donesla z práce.


Kdy se u nás jí nejzdravěji? Když všechno jídlo v lednici dojde.


A kdy nejhůř? Furt. Když se někam jede. Tyhle dobroty mi přítel dovezl z Krakowa. V jednom je skryto jablko, v druhém hruška. Vlastně ovoce. Zdravý je to.


Sušení ozdob na vánoční balíčky. Pokud sušíte jen tak na okně, nezapomeňte otáčet. Jako já. Jinak vám zplesniví. Jako mně.



Něco jsem ale ještě zachránila.


Krom dárků pro mé milé jsem kolem svátků nakupila i hromadu hadříků pro sebe. Hlavně mikiny a svetry. Na fotce je toho tak třetina.


Zato co se týče kosmetiky, tak jsem se abnormálně krotila. Domů jsem donesla snad jen tuto sadu. Za 140 Kč, to jsem musela.


Na černý kabát jsem si k vínové šále vyšila brož...


a k béžovému pláštíku vytáhla ze skříně milované kozačky. Přes léto podpatky téměř nenosím, zato přes zimu si je užívám.


 Zmrzlý nosík jsem přepudrovala Chanelem...


a vyrazila na zvířátka :D. Stánky na vánočních trzích mě neberou, ale vlňáče jsem okouknout musela.


Teď už zbývají jen ti naši ;)


Povalečka Margo...


a statečný bojovník Jimmy.



Nepřítel naslouchá :D


A byl přistižen.


Marůdek.


Celá naše sestava (tedy ušouni a já) se s vámi loučí a přeje víc než dobrý rok 2015!

6 komentářů:

  1. ty fotky jídla jsou opravdu nádherný a ty další fotky jsou krásný taky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné fotky :) Hneď som dostala chuť na kašu :D
    A samozrejme želám všetko len to naj v novom roku 2015 a veľa veľa inšpirácie do ďalšieho písania :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!