čtvrtek 4. prosince 2014

Chanel Vitalumière Loose Powder

Poslední měsíc se snažím vyladit péči (krém a make-up) pro následující chladnější dny a úplně se mi nedaří. Kombinuji různé přípravky, které doma mám, ale zatím nejsem zcela spokojena s výsledkem. V některých případech si make-up s krémem nerozumí (drolí se, dělá fleky...), jindy zase opticky vše sedne, ale přes den cítím, že je pokožka lehce vysušená a pne. Zatímco v létě je to pro mne vždy snadné, v zimním období mi výběr trvá krapet déle. Nicméně, i přes můj soukromý boj s různými značkami, vás nemohu ochudit o názor na mazlíka, kterého jsem si pořídila ještě na konci léta.



Poprvé jsem pudrový make-up Chanel Vitalumière viděla u Sobi na Instagramu a už tehdy mne zaujal. Ale ještě jsem si nebyla jistá, jestli ho nutně potřebuji. To až na letišti, při cestě na dovolenou. Omámena nedočkavým očekáváním prázdnin jsem neodolala. Potkali jsme se v letištním Duty free a tedy, ještě než jsem vůbec opustila republiku, byla má karta o 1500 lehčí. Alespoň nepřitěžovala letadlo :). Navíc v parfumerii na Václaváku ho měli za 2200, takže jsem vlastně i ušetřila.


Půl dovolené jsem se s ním mazlila a dělala na něj ťuťu. On je totiž vážně úžasný. Krom jednoduchého, strohého a elegantně krásného balení nádherně voní. Každé nanášení je malý zážitek. Přímo nad pudrem je umístěna pružná síťka a celé dávkování je řešeno tak, že nikde moc nelítá a dobře se aplikuje.

Nový, ještě s ochrannou folií

Tady už bez folie

Samotný pudřík je jemný jako obláček, i prach je ve srovnání s ním monstrózní a těžkopádný.  Po nanesení se zcela ztratí a zanechá pleť jemně vyhlazenou, hedvábnou a takovou... prostě hezčí. Má spíše slabší krytí, nedostatky neschová, ale kůži sjednotí a no... vyfotošopuje. SPF 15 ve složení také není na škodu. Prodává se v pěti odstínech a troufám si říct, že tady mysleli i na bledule. Na fotkách níže se neděste rozdílnosti barvy pudru a kůže, fotky byly pořízeny hned po návratu od moře, takže ruka je opálená. Do týdne vybledla a obličej snad ani nezaznamenal, že nějaké slunce viděl.

Otřené víčko

Po rozetření

Ať ale nejsem přehnaně pozitivní, hnidopišsky vynípnu alespoň to, že pokud pod něj v tomto období nepoužiji dobrý krém, moji pleť trochu vysušuje (a jsme zpět u úvodního problému).


Nanáší se maličkým štětcem, který byl součástí balení. Na fotkách je už po vyprání, takže se tváří trochu schlíple, ale štětiny má umělé, jemné a velmi husté. Na obličeji vytvoří souvislou neviditelnou vrstvu a výrobek dobře zapracuje do pleti. Pokud chci ovšem rychle nanést jen lehký poprašek pro lepší pocit, používám raději svůj klasický štětec na pudr. 



Co vy? Jaké je vaše aktuální oblíbené pleťové kombo? Vozíte si z dovolených kosmetické suvenýry, nebo radši klasiku v podobě pracholapačů místních upomínkových předmětů? ;)

3 komentáře:

  1. Ja som si tiež kupovala drahu kozmetiku a potom to dopadlo tak, ze som si ju setrila na specialne prilezitosti az jej skoncila zaruka. Teraz kupujem kozmetiku v primeranej cenovej kategorii a pouzivam ju bezne v normalnych mnozstvach.
    Biela Mačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle šetření už jsem se úspěšně odnaučila, ale rozumím ti, dělala jsem to také. Nejen s kosmetikou, ale i s oblečením. Koupila jsem si něco hezkého a šetřila si to na "lepší příležitosti" tak dlouho, až jsem to pak vyřazovala skoro nenošené. Teď už co koupím, to používám. Co kdyby mne zítra přejelo auto a já si to neužila ;)

      Vymazat
  2. 😃taky jsem to delavala to setreni...No nastesti uz jsme se to taky odnaucila. Ale je fakt ze kdyz vim ze nikam nejdu,tak pouziju ty mene vyhovujici produkty. Jinak pudr mam take.zatim jsem ho mela parkrat.Mam mastnlu plet tak uvidim casem co vydrzi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!