sobota 6. prosince 2014

Balíme!

Myslely jste si, že se tomu tady letos společně vyhneme? Ani náhodou! Já totiž pomalu začínám. Letos mám v plánu balit do obyčejného hnědého recyklovaného papíru a zdobit razítky, washi páskami, provazem a přírodninami (sušené pomeranče, skořice, nějaké ty větvičky atd.). A když už jsem se rozhlížela na netu po inspiracích, pár nápadů, které mne zaujaly, ukážu i vám...

Zdroj



Originální řešení darování peněz. A klidně tam i místo bankovky může být ukryt jiný malý dárek.

Zdroj

Tohle je na můj vkus sice trochu přeplácané, ale myšlenka umístění pouze jednoduché malé krabičky na lyžiny z lízátek se mi zdá dobrá.

Zdroj

Tady trochu pokulhává preciznost provedení, ale nápad jako takový mne pobavil.

Zdroj

Mašle z bonbonů? To jistě ocení zejména sourozenci.

Zdroj

A nemá někdo bratra? :))

Zdroj

V králičích pytlících bych chtěla dostat dárek já. A asi už by mi bylo i jedno, co je uvnitř.

Zdroj

Růže mne nenadchly, ale puntíky, ty musím vyzkoušet!

Zdroj

Když dojde provázek, vyštrachám centropenku.

Zdroj

Balíčky označené razítky s iniciálami obdarovaného jsou hezké i praktické.

Zdroj

A toto se mi taky líbí :) I když bych zvolila jiné barvy.


With love. Ideální na ponožky.


Komu to nestačilo, může si připomenout loňské inspirace: 1, 2, 3.

Je tu už někdo, kdo má zabaleno? A nějaký odvážlivec, co ještě nezačal dárky nakupovat?

9 komentářů:

  1. Krásne nápady. K tomuto článku som volala aj maminu lebo tá rada originálne balí darčeky. Ďakujeme za inšpiráciu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Baví ma zaujímavo baliť darčeky, ďakujem za inšpiráciu, len škoda že mne ich tak pekne nikto nezabalí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky ne, co máš z toho. I když v posledních letech pozoruji mírné zlepšení :) Super přezdívka!

      Vymazat
  3. skvele napady.. naladili ma este viac na tu pravu atmosferu spojenu s tymito sviatkami :) pekny clanok ! Pozývam ťa k nám na nasu úúúžasnuuu suťaž.. urcite sa mrkni :) Výhra je naozaj hodnotná :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou skvělé a opravdu originální nápady! :) Některé vůbec neznám a hned si je ukládám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!