čtvrtek 6. listopadu 2014

Tvářenka Clarins

Doposud byla nejvýznamnější tvářenkou v mojí sbírce malá "makaronka" od Bourjois. Moc si na nich neujíždím, takže vyjma té, jsem se spokojila ještě s dvěma levnějšími kousky. Přesto jsem se rozhodla, že bych jeden kvalitní, univerzální a přirozený produkt ocenila. Při posledním výletu do Prahy jsem pokukovala po MACu, ale žádný z nabízených odstínů mi nepadl do oka. A to jsem se do obchodu vrátila dokonce dvakrát. Nechala jsem tedy tvářenkovou touhu plavat. Po nedlouhé době se sama připomenula při pohledu na limitku Lady like od Clarins. To byla ona. Přesně ta barva po které mé rozmarné srdce toužilo. Takže bez váhání (mého, slečna prodavačka - brigádnice mi nejprve dala jiné číslo) jsem si tento nádherný klenot odnesla domů.


Začnu tím, co je zjevné na první pohled. Balení je nádherné. Jemné, čisté a elegantní. Zlatá krabička vypadá, jako by byla z lesklého kovu, nicméně je plastová (trochu škoda, ale nevadí). Uvnitř se nachází poměrně velké zrcátko, u kterého by se nebyl v případě potřeby problém nalíčit. Přiložen je i štěteček - pro mne malý, nepoužívám jej. V případě nouze by se s ním nejspíš pracovat dalo, ale spoléhat na něj na běžné denní používání asi nelze. Velmi oceňuji červený semišový pytlíček určený k uchovávání krabičky. Nesnáším odřené obaly a  tohle řešení vítám s nadšením. I když se na něj standardně chytá každé smítko, jsem ráda, že je. Krabička se otevírá snadno, žádné zlomené nehty nehrozí.





Odstín nese název 07 Tawny pink. Popisování nuancí barev mi příliš nejde, ale označila bych ji jako hnědo-cihlovo-růžovou. Především v létě na mne působí velmi přirozeně. Obsahuje jemnou perleť.


Kvalitní štětcem se nanáší velmi dobře. Pigmentace je pro mne taková akurátní. Nic slabého, čeho by si člověk musel nanést centimetrovou vrstvu, aby bylo vůbec něco znát. Ale ani se nemusím bát přejet štětcem po obličeji, neb vím, že nebudu mít na obličeji okamžitě indiánský pruh.

Světlejší odstín, tmavší a oba dohromady

Jediné, k čemu bych měla menší výtku, je výdrž. Nevím, jak ji některé blogerky dokážou určit na hodiny a kdy přesně má být ten bod zlomu, že je to ještě ok a kdy už tam není. Mně mizí tak pozvolna, že toto nedokážu. Vím ale, že po devíti hodinách je výrazně slabší, večer už téměř žádná. Škoda.


Celkově tvářenku vidím jako velmi povedenou. Více barev asi nepotřebuji a s mojí spotřebou mi nejspíš vydrží věky, takže za sebe mohu říct, že toto byl dobrý kup.

Jaká je vaše nejoblíbenější růž? Kolik jich máte?  Plánujete nějakou novinku pořídit?

1 komentář:

Děkuji za Váš kometář!