středa 12. listopadu 2014

Královna Helena

Není to tak dávno, co jsem po sundání umělých řas honem sháněla řasenku. Měla jsem chuť své odlehčené řasy potěšit  něčím "lepším" (když teď jako díky sundání ušetřím za doplňování, že :D). Po okouknutí všech testerů kartáčků v parfumerii a přečtení několika recenzí jsem sáhla po klasické Lash Queen od Heleny Rubinstein. 


Z papírové krabičky na mne vypadl malý poklad. To balení je vážně skvostné. Nádherné. Neviděla jsem snad hezčí řasenku. Zlatá "tubička" je kovová (ale není těžká) a nesmírně elegantní. Vím, že to není příliš důležité, ale marnivé (tedy mé) oko to potěší.


Kartáček má dvě délky štětin. Přesněji mi to přijde, jako by na každé polovině kartáčku byla jedna řada štětin zakrácená na úplné minimum. Nanášíte-li řasenku kratšími štětinami, přidáte více barvy, dlouhými zase rozčešete a prodloužíte. Během dne mi nijak neopadavá, ani se nerozmazává.


Přijde mi, že vytváří přirozený efekt, žádné výrazné slepené závoje, ale hezké, zvýrazněné řasy. Výsledek se mi moc líbí a s řasenkou jsem spokojená, klidně bych ji doporučila. Přesto do ní já osobně nejspíš znovu nepůjdu protože:
  • Moje rovné řasy potřebují trochu natočit a tento produkt jim to nedopřeje. Ale ani to neslibuje. 
  • Přijde mi, že velmi rychle vysychá. 
  • Na trhu je spousta dalších řasenek, které bych chtěla vyzkoušet. 

bez řasenky

s řasenkou

Jaká je vaše oblíbená řasenka? Nevíte o nějaké, která spolehlivě natočí rovné řasy?

    3 komentáře:

    1. mám podobný problém, stále hledám dokonalou řasenku..

      OdpovědětVymazat
    2. Zkoušela jsi Miss Sporty? Já vím, že je to značka, kterou každý radši obejde, ale jejich žlutá řasenka je nejlepší, co jsem zatím vyzkoušela, a to jsem měla i luxusnější značky ;) navíc za tu cenu kolem 70 kč je to fakt poklad...

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Nezkoušela, jak říkáš, obcházím... Ale zní to dobře, možná to prubnu. Za tu cenu :)) Děkuji za radu

        Vymazat

    Děkuji za Váš kometář!