pondělí 24. listopadu 2014

Jahoda v Instagramu VI

S mobilem jsem opět udělala stojku a co se z něj po drátu vysypalo, zametla sem. Takže jako každý měsíc - vybrané kostky z Instgramu:

Víkendově pořád vášnivě kašičkuji...




 ... a zkouším nové variace.


Tvaroh s kakaem, banánem a vločkami, oblíbená svačina.


Ale aby nedošlo k mýlce, zdravou životosprávu zrovna nedržím...




Pokusila jsem se omezit sladké...


... bláznivý nápad. O tom se ještě dozvíte.


Taky cvičím u pořadů o vaření. Myslela jsem, že jsem cvok, ale prý nejsem sama :))


Tahle hláška je prostě boží...


 Trocha nákupů...


... vánoční limitka tělových másel Alverde,


... Astor Lip Butter v nové barvě (suvenýr ještě z Vídně),


... štětce od Zoevy, o kterých ještě určitě uslyšíte...


a nakonec čerstvý suvenýr z výletu do Čech.


Realita jednoho kosmetického rána. Šminky a pájka :D


Z výletu do Kadaně.


A teď už zbývají jenom ušopleskové. Tedy Margo. Jimmy drží jen dvě pózy ležmo a ty už jste viděly. Přecijen už má starouš nárok na svůj klídek.


Večerní očista.


Občas madam ukáže i vlídnou tvář...


... ale většinou ne :))



Oblíbená činnost. Nerušit, nesahat, krmit možno.


 Mrtvolka. Ještě vyvrátí oko a nereaguje. Oblíbený vítací rituál.


Užijte si zbytek podzimu! Bude jen hůř :D

8 komentářů:

  1. ty fotyk jsou uplně úžasný!! :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Parádne fotky :)
    Mala by som konečne vyskúšať aj ja tie kaše. Teraz sa na mňa valia z dosť veľa strán :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, kaše jsou teď snad úplně všude :)

      Vymazat
  3. Ze začátku jsem si říkala: "Ty jo, samé žrádlo!" pak mi hlavou prolítlo "Kolik těch mističek na snídani vlastně má?" a pak: "Jéééé zajda!" ;)
    Už asi měsíc oficiálně vím, že už konečně nemám alergii na králíky, potkany apod. Kdyby mě mamka v dětství brala na preventivní prohlídky, tak už třeba dávno mám 10. křečka a 3. potkana :(
    Takhle plánuji až na jaře si pořídit kočku, protože těch hlodavců máme v baráku víc a ty se tam nastěhovali sami a nikdo je tam nezval.
    Jen tak dál ;) Instagram je fajn "šmírovadlo" :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěže v bytě se nezvaní hlodavci nedrží, neměla bych to srdce je zabít. Jak to má kožíšek, chci se s tím mazlit :D I když, v Benátkách jsem potkala jednu agresivní krysu velikosti malého psa a ta moc přitažlivá teda nebyla, to je fakt :)

      Vymazat
  4. Nee na tenhlé článek jsem se neměla dívat! :D Teď jsem z toho dostala chutě :D

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!