čtvrtek 20. listopadu 2014

Hello Autumn

V tuto dobu už to bude spíše pomalu loučení, než vítání podzimu, ale bohužel, dřív jsem se k objektivnímu zhodnocení nedostala.

Kdo mě sleduje na Instagramu už dávno ví, že limitka Hello Autumn se mi docela trefila do noty. Na první pohled celá kolekce působila sympaticky, takže když jsem náhodou narazila v Rosmannu na plný stojan, chvíli jsem se zdržela. A to mě Essence normálně moc nebere.

Zdroj

Nejzajímavější mi přišly paletky na obočí. A to tak, že jsem jednu chvíli už držela v ruce obě, ale zkrotila jsem vášně a vzala jen tu tmavší. Co se týče obočí, jsem jednoznačně stínová. Poslední dvě tužky jsem darovala dál, protože mi nevyhovovaly a ta, co jsem si nedávno koupila od Catrice je doma trpěna jen z toho důvodu, že moje oblíbená paletka z Inglotu je příliš těžká a nepraktická na cestování. Ale nyní půjde z domu nejspíš i Catrice.


 Essence krabička totiž splňuje vše, co od cestovního setu na obočí očekávám:

- funkčnost - stíny mají pro mne vhodnou barvu, solidně drží, slušně se nanáší (za předpokladu lepšího štětce než je přiložen, ten je použitelný spíš v nouzi) a nijak tragicky nepráší
- velikost a váha - malé, skladné a lehké balení
- nízká cena - takže, až se mi to někde rozfláká, nebude mi to až tak vadit


Suma sumárum - domácím favoritem je pro mne stále stín od Inglotu, ale do kufru či kabelky s klidným svědomím příště hodím tuhle paletku.

Co se týče očních stínů, líbily se mi barvy. A to tak moc, že jsem si nedokázala vybrat jen jednu a bez velkého rozmýšlení vzala obě. 



Vzhledem ke značce a ceně to nejspíš nepřekvapí, ale kvalitou tyhle paletky rozhodně nevynikají. Naopak. Do bronzova laděná krabička (01 Walk in the park) je, co se týče pigmentace, hodně podprůměrná. Stíny skoro nebarví a ještě jsou si na víčku všechny dost podobné. Zelená sestra (02 Keep calm & go for a walk) je na tom o trochu lépe, ale také to není žádná sláva. Navíc jsou (především khaki) stíny na povrchu mnohem třpytivější, než samotný produkt pod. Vzhledem k tomu, že testery k dispozici nebyly, nemáte tento fakt šanci odhalit. Obecně tyhlety nastříkané hezké vrchní vrstvy beru jako podraz na zákazníka (i když tady to ještě není až tak markantní, jako někdy bývá). S kvalitní podkladovou bází mi stíny vydrží téměř celý den, ale jejich zásluhou to není.



 Celkově doporučit nemohu ani náhodou.


01 Walk in the park - 6 stínů, jak jdou v krabičce za sebou. A to jsem se musela hodně snažit a přetírat mockrát, aby tam bylo alespoň trošku něco vidět


 02 Keep calm & go for a walk - kromě černé opět všechny stíny přetřeny několikrát

Nakonec jsem do košíku přihodila i zelenou tužku na oči. Na ruce vypadala docela hezky sytě. Bohužel na očích příliš výrazná není a výsledný efekt je světlejší. Spodní víčko se s ní maluje dobře, u horního mám trochu problém s nanášením, na oční stín jako by nechtěla chytnout. Během dne pomalu mizí, odpoledne ji nacházím podstatně světlejší, než byla ráno namalována. Tuhu má  příjemně měkkou a na konci šmudlací houbičku. Neurazí, nenadchne, znovu bych si ji určitě nekoupila.



Co z této limitky zlákalo vás? A jak jste s výrobky spokojené?

2 komentáře:

  1. Ja som túto limitku u nás ani nejak nezaregistrovala.
    V Essence som sa viackrát sklamala, takže radšej kupujem už len osvedčené produkty. Mám od tejto značky rada rúže, ceruzky na pery alebo tekuté linky. Mám rada aj ich krémy na ruky. Po očných tieňoch už nesiaham, ani ceruzky na oči a ani laky nie sú 2x výhra...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem na ni narazila náhodou. Jinak od Essence kupuji většinou jen efektové laky na nehty, nebo ty z limitek, se zbytkem namám moc zkušenost.

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!