pondělí 10. listopadu 2014

Drobky XII

Drobky, aneb krátké postřehy všeho druhu, tu už dlouho nebyly. Co si zasloužilo komentář, dostalo článek a zbytek nestál za řeč. Nyní bych tu už ale opět pár povídaček měla...


Primer Potion


O tom jak mne zklamal primer od Clarins, jste si tu už nejspíš přečetly. Tak teď trocha chvály. Před ním jsem totiž měla Eyeshadow Primer Potion od Urban Decay. Byl přibalený u Naked paletky. A byl výborný. Četla jsem, že spoustě lidí nefungoval, ale mne odvedl výbornou službu. Veškeré stíny držely vždy jako přibité až do večera a nehnul s nimi ani pot při sportu. Mohu mu vytknout jediné. Došel. A tak se s ním tedy obřadně loučím a vydávám se vstříc dalším podkladovým pokusům.



Šampon SP

Zdroj

Dalším produktem, který moji koupelnu opouští je šampon Wella SP Balance Scalp určený pro citlivou pokožku hlavy. Ze začátku mi vyhovoval náramně, později už to bylo trošku horší. Ale já to tak mám bohužel s většinou šamponů. SP jsem si vybrala především kvůli doporučení kadeřnice a typ Balance scalp neb mě po některých šamponech kouše pokožka hlavy. Tady to bylo ze začátku dobré, postupně se svědění přeci jen dostavilo, ale nebylo to nic strašného. Zda bych ho ale doporučila lidem s citlivou kůží váhám, nemyslím si, že by byl nějak extra šetrný. Je průhledný, pění slušně a příjemně voní. Znovu si jej v blízké době určitě nekoupím, ale rozhodně není špatný. Prostě takový normální šampon.


Sprchové gely Body Basics

Zdroj

A ještě jeden vypotřebovaný kousek ke komentáři tu mám. Peelingový sprchový gel od Body Basics s vůní limetky a grepu. Těchto gelů jsem (v různých vůních) nakoupila zásobu v nějaké akci za pár kaček. Peelingová složka mi přijde příliš jemná, nedělá téměř žádnou službu. Samotný produkt je hodně gelový a velmi špatně se dostává z lahvičky. Dírku ve víčku má vcelku malou, takže se peelingem ucpává. Brzy jsem rezignovala a řešila to odšroubováním víčka. Jinak jsou to prostě úplně obyčejné nudné sprcháče. Za plnou cenu kolem 169 - 199 Kč podle mne nestojí ani náhodou.


Zoeva

Zdroj

Co mi naopak doma přibylo, jsou štětce Zoeva. A musím prozradit, že prozatím jsem nadšená. Nějaký bližší článek určitě bude, ale pokud nyní zvažujete o co napsat Ježíškovi, tyhle pomocníky mohu jen doporučit.


Mišmaš...

Jistě jste už postřehly, že Alverde opět přišlo s limitovanou edicí oblíbených vánočních krémů na tělo. Mizely z obchodů rychlostí blesku, tak doufám, že kdo měl zájem, své ukořistil.

Výrobkem na měsíc listopad v akci Bioderma for Everyone je ABC Derm Cold Cream. Aktuálně byste jej tedy měly sehnat ve vybraných lékárnách za zvýhodněnou cenu 99 Kč. Pro tentokrát si slevu nechám ujít, zimní krém bych nevyužila. Ale pokud se chystáte na hory, mohl by se hodit.

Douglas spustil nové webové stránky. Konečně, protože ty staré, kde se daly najít neaktualizované akce mě už pěkně štvaly. Nejednou jsem vyrazila pro akční výrobek a nic takového na prodejně neměli. Nyní tam najdete i nový eshop.


Tak a to je na chvíli zase vše, příští Drobky budou... až zase bude co říct. Zatím se mějte krásně a užívejte si... třeba toho, že ještě nemrzne :) Podzimu zdar

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!