středa 22. října 2014

Na prodej

Sešlo se mi tu pár věcí, které nevyužiji, tak si je dovolím nabídnout zde. Třeba se budou někomu hodit.


Fluidní make-up Teint Idéal od Vichy

Odstín č. 25 (pokud si nejste jisté, vzorek právě tohoto odstínu mají na vyzkoušení v lékárnách). Použitý pouze párkrát, je na mne tmavý. Zbývá cca 95 %.

Cena 300,- + 60,- poštovné



Pudr True Match od L´Oreal

Odstín D5/W5 Sable Doré/Golden Sand. Jedinkrát použitý. Koupila jsem si ho už podruhé, protože mi vyhovoval, ale teď se mi tu sešlo pudrů několik, tak jeden musel z kola ven.

Cena 150 ,- + 50,- poštovné





Báze pod oční stíny od Clarins

Bohužel mi nevyhovuje, nedrží mi. Snad u někoho najde lepší uplatnění. Zbývá asi 90-95 %.
Cena 200,- + 40,- poštovné




Oční stíny S-he

Velmi málo používané, odhadem tak třikrát.
Cena 30,- + 40,- poštovné





Laky na nehty Essence z limitky Beach Cruisers


Cena 25,-/ks + 40,- poštovné




Všechny fotky jsou aktuální. V případě zájmu pište na email jahodavcokoade@gmail.com. Pokud chcete víc věcí, platíte samozřejmě jen jedno poštovné (to vyšší). Pokud máte možnost, není problém vyzvednout osobně v centru Brna.

1 komentář:

Děkuji za Váš kometář!