pátek 17. října 2014

Lakovna / Ta ta tadadadadata

...cirkus, ta ta tadadadadata afro cirkus, afro cirkus, afro puntíky, puntíky, puntíky, afro! 


Tak přesně tohle mě napadne pokaždé, když tyhle nehty vidím :D


Základ tvoří dvě vrstvy tyrkysového NYC 320 Ble Sky a navrch jsem přidala jeden nátěr efektového topcoatu od Essence (20 Hidden garden). Fotky barvy bohužel trochu potlačily, ale věze, že třpytky jsou červené, zlaté, zelené, stříbrné a modré. K tomu si přičtěte zlatou perleť a dohromady máte pořádnej cirkus!



  

Sotva jsem Essence nadlak postavila k ostatním do krabice, dala jsem dohromady alespoň deset barev, se kterými si skvěle sedne, takže ho určitě nevidíte naposled!


4 komentáře:

  1. Tak tohle vypadá nádherně hned jak jsem viděla obrázek řekla jsem si tenhle lak musím mýt :D A já ho taky už mám .. ale s těmi tečkami je dokonalý !!! Ten nemám :D


    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tečky musíš mít taky, hodí se skoro ke všemu ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!