pátek 10. října 2014

Lakovna / Příšeráci

Z krabičky (no, spíš krabice) s laky jsem vylovila dva starší kousky od Essence. Výsledek mne nenadchnul, ale jeden pozitivní efekt to mělo. V boxu se uvolnila dvě místa.


Světle růžový lak s označením 04 iced latte patřil, mám dojem, k nějaké historické limitce. Miluji jeho bledulince růžovou pastelovou barvu, ale lak samotný byl od začátku docela katastrofa. Špatně zasychal, nerovnoměrně kryl a rychle se olupoval. Trpěla jsem ho jen kvůli odstínu. Nyní jsem s ním nalakovala dvě vrstvy a přes něj hodila vínový 72 time for romance v domnění, že růžovku jen velmi málo natónuje a přidá přes ni pár třpytek. Bohužel byl sytější, než jsem si myslela a podklad téměř překryl. Ovšem nerovnoměrně, takže další vrstva byla nutností. 

Ve výsledku je to tedy souhra dvou vrstev světle růžového podkladu a dvou vínového třpyťáku.


Pokud vás kombinace zaujala, růžovou lahvičku již s jistotou nesežene, ale lze nahradit jakýmkoli světlým odstínem béžové či růžové. Vínovou jsem v drogerii zahlédla v novém balení. Obsah vypadal na pohled stejně, ale číslo vám bohužel neřeknu.


Oba tyhle staré kousky jsou kvalitou dost příšerné, takže po dopsání článku letí do koše. A já si jdu nachystat alobal, protože jinak se téhle kreace nezbavím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!