pondělí 20. října 2014

Jahoda v Instagramu V

Za uplynulý měsíc jsem na Instagram zase nasypala hromadu obrázků a začínám mít pocit, že na něm ujíždím víc, než je zdrávo. Ale co, kdo si hraje nezlobí...


Začal podzim, takže společenskou nutností každého IG profilu je alespoň jedno foto s touto tématikou :).


Když jsme u té přírody, zaběhla jsem slavnostně svůj stý letošní venkovní kilometr. Pro někoho nic moc, vím, ale já měla radost. Na zpáteční cestě jsem pro jistotu durch promokla, aby to mělo tu správnou váhu a blbě se běželo, ale co. Od té doby jsem nebyla... Sakra.


Zato jsem byla pěkně dlabat. A né jednou. Tady fotogenický model, pan Burgřík, z brněnských Slavností jídla.




Ujíždím na ovesných kaších. Škoda, že je v týdnu moc nestíhám, neb jsem líná vstát dřív. Potřebovala bych osobního kašovařiče. A myslím, že by nás bylo víc. Díra na trhu. Že bych začala podnikat? Ale to bych bych musela brzy vstávat. A to je problém. Jsme tam, kde jsme byly :D.


Snažím se nastolit šetřící režim, ale moc mi to nejde. Těmhle žirafkám (není to vidět, ale jsou chlupatý!) jsem neodolala i přesto, že k nim momentálně nemám co nosit.


K těmhle už co nosit mám, takže jsem je potřebovala taky.


A bez modrých balerín nemůžu být a stávající měly díru na patě. Takže nutnost, chápete :D Se to nějak sešlo ty boty.


Zato co se týče kosmetiky, tam se výjimečně celkem držím. Bioderma Sensibio Rich je tento měsíc v akci Beiderma for everyone za hezkých 99 Kč.


No držím, jsem se trochu ukvapila... Miliondvoustopadesáté laky do sbírky. Ty jsem rozhodně nutně nepotřebovala :)


A tohle jsou suvenýry v výletu, to se může, to se nepočítá!


Když jsem se zmínila o tom výletu... Vídeň, Schönbrunn.


A chlupáči nakonec.





Zdrháme! Mějte se hezky!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!