středa 15. října 2014

Clarins Ombre Matte

...aneb plynule pokračujeme v sérii zklámání z produktů, od kterých bych to nečekala.


Limitka Clarins Ladylike obsahuje, mimo jiné, šest stínů s názvem Ombre Matte. Jedná se o přirozené a vyjma jednoho matné odstíny. Já si vybrala právě ty jediné lesklé, tedy odstín 05 Sparkle Grey. Celkově nejspíš asi zaujala tato barva zákaznice nejvíc, neb v Douglasu byla na konci Dnů Marianne vyprodaná a v Sephoře jsem ulovila poslední kalíšek.


Stín má takovou zvláštní, pudrovo-gelovou konzistenci. Nejvíc mi asi připomíná Color Infaillible od Lorealu, ale není to přesné, Clarins je mnohem měkčí, pudrovější a lépe se s ním pracuje. Lze aplikovat prsty i štětcem, osobně dávám přednost druhému zmíněnému.


Odstín 05 má dokonalou, středně šedou barvu s decentními a velmi jemnými stříbrnými odlesky. Umí být nádherně intenzivní, ale stejně tak s ním lze vystínovat i jemnější odstín. Fotky na víčku mi bohužel vyšly strašně, takže se prosím pokochejte tu u Sobi.

Nejprve jsem otestovala stín bez použití podkladové báze. Díky kladným recenzím na blozích a osobnímu připodobnění k dokonale držícím Color Infaillible jsem nabyla mylného dojmu, že výdrž bude skvělá. Bohužel, již po pár hodinách se barva začala slévat do linek a víčko opouštět.  Odpoledne už byl výsledek otřesný. Na druhý den jsem tedy použila podkladovou bázi. Tu ze stejné kolekce, o které jste si mohly přečíst minulý týden tady. Výsledek byl naprosto totožný, jako bez podkladu.

Stín s bází, cca po 8 hodinách

Takže ačkoli je balení pěkné a elegantní, odstín nádherný a aplikace snadná, vše přichází vniveč. Dokud neseženu podkladovou bázi, která ho udrží na místě, je pro mne nepoužitelný.


Cena v kamenných obchodech 590 Kč.

4 komentáře:

  1. Já mám tedy tento a ještě dva další odstíny a nemůžu si absolutně stěžovat. Za tak krátkou dobu se staly mými velkými oblíbenci:) Používám pod ně bázi a drží v pohodě celý den, i tento šedý jako samotný na celém víčku.

    OdpovědětVymazat
  2. olala a ja som už nad nimi ochkala..a boli na najvyšších miestach v mojom wish liste..je mi však jasné, že každé viečko môže byť úplne iné....ako píše aj Lucka hore, že jej držia celý deň...hmmm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš, může to být u každého jinak. I Rendy je chválila. Mně bohužel vážně vůbec nedrží :(

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!