středa 8. října 2014

Báze Clarins

Během letošních Dnů Marianne jsem si, kromě jedné halenky, koupila především kosmetiku od Clarins. Podzimní limitka Ladylike mne nadchla natolik, že k pokladně putovala podkladová báze, tvářenka i oční stín. Pro začátek se mrkneme na podkladovku. Instant Light Eye Perfecting Base, toť celé její ctěné jméno. 


Podkladovou bázi jsem dlouhá léta nepoužívala. Částečně mi stíny dobře držely a z části jsem to příliš neřešila. Pak jsem vyzkoušela bázi od Urban Decay a od té bez ní nedala ani ránu. Bohužel došla, tak jsem se rozhodla vyzkoušet něco nového. Upřednostňuji spíše krémovou, proto mi tubička od Clarins padla do oka i do košíku.


Bohužel, přiznávám předem, je pro mne obrovským zklamáním. Stíny mi s ní drží, tedy spíše nedrží, stejně, jako bych žádnou nenanesla. Některé jsou slité po pár hodinách, jiné do odpoledne vydrží, ale zhruba stejně by se chovaly bez báze. Funkčnost v oblasti výdrže za nula bodů.

Báze + stín Inglot, po cca 8 hodinách. Původní intenzita jako v oblasti u řas

Báze + stín Clarins, po cca 8 hodinách

Báze + stín Clarins, po cca 8 hodinách

Krémová báze jde z tubičky zatím dobře vytlačit. Díky béžové barvě má trochu krycí vlastnosti, takže víčko pěkně sjednotí, případně i trochu zamaskuje drobné nedostatky. Ihned po nanesení je stín mnohem hezčí a intenzivnější než bez báze. Bohužel se jedná pouze o krátkodobý efekt.



Tubu má hezkou, elegantní a obsahuje 10 ml produktu, takže odhaduji, že nějakou dobu vydrží.  


Báze z drogerie za pár korun by mne podobným efektem nepřekvapila, od Clarins jsem však čekala mnohem více. Domnívala jsem se, že to bude sázka na jistotu, neb od podkladovky za šest stovek tak nějak očekávám, že bude fungovat. Bohužel jsem se zřejmě zmýlila.


Nemá s ní některá z vás náhodou také zkušenost? Znáte nějakou prověřenou bázi, kterou byste mi doporučily? Budu se muset brzy poohlédnout po něčem funkčním a ocenila bych tipy.

7 komentářů:

  1. A prosím ještě mi řekni, že ten stín je konkrétně ten opěvovaný Ombre Matte? To bych na Clarins opravdu netipla :-/ Je ale pravda, že co se týče stínů, tak tam dávám přednost spíš profi než luxusním (inglot, zoeva, urban decay před diorem atp.) Stíny jsou vyšší dívčí a krásný obal tu funkčnost nezachrání. Co se týče báze, tak mám vyzkoušenou od too faced a nebo pak různé krémové stíny styl color tattoo od maybelline.

    OdpovědětVymazat
  2. och :( za toľko peňazí by ma to sakra mrzelo. ja mám bázu essence za nejakých 70 korún alebo možno aj menej a je super.....

    OdpovědětVymazat
  3. Ajaj, tak to se divim, člověk by čekal tutovku a kor od Clarins. Mohu doporučit Artdeco, možná ještě více Zoeva, mám tu matnou a je fakt hustá!! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Artdeco mne neláká z toho důvodu, že je tuhá, v kelímku. Ale Zoeva zní dobře, ráno jsem na ni koukala, díky.

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!