čtvrtek 2. října 2014

Astor Lip Butters

Není snad ženského blogu, kde by se nenašla alespoň zmínka o Lip Butters od Astoru. A protože ani já nejsem výjimka a miluji je, prostor pastelkám také věnuji.


Začala jsem nenápadně, jednou a náhle jich tu mám pět. Zbytek barev se mi už naštěstí nelíbí, takže předpokládám, že je to prozatím číslo konečné.

012, 013, 005, 008, 002

Začnu tím, co mají všechny společné - jsou neskutečně příjemné na rtech. Opravdu balzám. Žádné vysušování, popraskané rty a jiné nepříjemnosti. Hezky se nanáší a krásně voní. Výdrž obdobná jako u Labella a podobných záležitostí, takže do prvního jídla. 

Plusem je také slušná cena, mínusem naopak nepříliš kvalitní balení. Plastový obal jako takový je v pořádku, víčko celkem drží a vysouvání rtěnky je funkční. Zpočátku vypadá i celkem hezky. Bohužel však zlaté nápisy absolutně nedrží a (jak můžete vidět na následujících fotkách) téměř okamžitě se ošoupou a obal je pak ošklivý.

A nyní k jednotlivým kouskům mojí "sbírky"...


002 Love Up


Můj poslední kup. Zase jsem jednou brousila kolem regálu a zkoumala, která ta barva by ještě tak... Až jsem objevila Love Up. Klasickou růžovo-béžovou nude barvu, světlou s jemnou perletí.



008 Hug Me


Toto je naopak kousek, kterým to všechno začalo, Hug Me mám nejdéle. Rty jen slabě natónuje a dodá jim jemnou perleť. Obsahuje drobounké třpytky.



005 Pretty Poppy


První a jediná moje oranžová rtěnka. A abych řekla pravdu, z této sestavy ta nejméně oblíbená. Jednak mi úplně nesedí barva, v drogerii vyznívala trochu jinak a také tak nějak nepravidelně kryje. Odstín je trošku výraznější a pigmentace špatná, takže ve výsledku dělá efekt špatného nanesení, který se mi nelíbí.



013 Magic Magenta


Trochu výraznější kousek, ale přehnaně nekřičí. Sytost rtěnky nenahradí a pro nás méně odvážné ideální na osmělování ;). Úplně běžně tuhle barvu nenosím, ale když mám náladu, o to víc si ji užiju.




012 Unguilty Pleasure


Jednoznačně nejvýraznější. Tady už bych sytost barvy klidně srovnala s klasickou rtěnkou, nenápadné v ní rozhodně nebudete. 


Upřímně doufám, že Astor nebude rozšiřovat nabídku barev. Bych pak třeba mohla nutně potřebovat další...
 

Kterou máte vy? ;)

4 komentáře:

  1. Letos jsem si koupila asi 3 rtěnky - dvě jsem objevila v Tetě, jedna stála asi 20,- Kč a byl to nějaký výprodej (překvapivě se mi nejvíc líbí taková tmavěhnědofialová), pak jsem si koupila v Lidlu do 20,- byla taky nějak v akci, ale přítel na to není zvyklý, a proto všechny moje pokusy o zkrášlení se rtěnkou končí jen jeho slovy: "Utři si pusu, je to moc výrazný." :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomaloučku, polehoučku a on si zvykne ;)

      Vymazat
  2. Ani jednu, jsem špatná blogerka! :D Píše se o nich hodně, asi na nich fakt něco bude..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda asi seš :D. Doufám, že už stojíš ve frontě u pokladny, abys to napravila ;D

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!