středa 24. září 2014

Žlutý gel na... obličej

Na co taky jinýho ;) Řeč bude o DDMG, neboli Dramatically Different Moisturizing Gelu (ano, dělám machra, bez obalu před sebou bych to nedokázala správně naspat a to nehovořím o tom, že si to ani nepamatuju) od Clinique.


Pořídila jsem si ho na jaře a používala celé léto. Nyní, když už v tubě příliš nezbývá, jsem se konečně rozhodla sepsat, co si o něm vlastně myslím. 

 

První dojmy totiž byly poněkud rozpačité. Měla jsem pocit, jako bych se nenatřela. Nebo natřela vodou. Efekt nulový. Nejspíš ještě nebyla pokožka po zimě úplně v kondici a lehký gel (ani v kombinaci s krémem) jí nestačil. Teprve s příchodem parných dnů jsem ocenila jeho kvality. Používala jsem ho ráno pod make-up (nebo BB, CC, či opalovací krém), i večer, místo nočního krému. 


Správně se na DDMG má aplikovat ještě klasický krém, ale to pak v mém případě nebylo třeba. Přes den jeho účinky posílil BB (CC...) a stačil mi, přes léto, samotný. Na noc se hezky rychle vsákl, neolepila jsem tedy polštář ani partnera a i ráno byl ksichtík v rychtyku.

Přípravek je také součástí "tří kroků péče", já ale předchozí dva vynechala. Pleť jsem samozřejmě čistila, ale kosmetikou, kterou běžně používám ne tou od Clinique.

Složení má nemastné a stačí ho troška. S tím jsem měla docela problém, neustále jsem díky tekutější konzistenci nanášela množství větší, než by bylo třeba. Což nevadilo, kůže ho vcucla, jen ubýval rychleji, než by bylo nutné. 


Co se týče vůně, cítím z něj slabounce parfém a hodně lékárenský pach. Ale pouze chvíli, při nanášení, není to nijak obtěžující.

Také to není tak dlouho, co se objevila vylepšená verze. Je označena jako DDMG+. Na mojí tubě žádné plus není, takže předpokládám, že vlastním ještě staré složení.


Používala jsem variantu pro smíšenou a mastnou pleť, neb jsem gel kupovala v akci a tenhle byl úplně poslední. Tak jsem ho rychle čapla a toho, že jsou dvě varianty, si všimla až doma. Přes to, že mi vyhovoval, bych ale možná pro příště vyzkoušela spíš ten pro suchou a smíšenou pokožku.


Nyní pro nový určitě nepoběžím, než dorazím zbytek, bude zima a to přejdu na něco výživnějšího. Ale když potkám nějakou hezkou akci, možná si ho koupím na příští léto.

Najde se mezi vámi někdo, kdo zkoušel původní i vylepšenou verzi? Je v nich rozdíl?

P.S.: Nevím proč, ale dneska jsem měla obrovské sklony ke zdrobnělinám. Neustále mi do textu skákaly. Vymazala jsem jich asi třicet a připadala si jako kojící matka trojčat a majitelka patnácti štěňátek dohromady. To, že v článku nakonec žádný "gelíček, přítelíček" není, považuji za vítězství zbytků rozumu. Promiňte, ale musela jsem se ocenit. Byla to těžká práce.

1 komentář:

  1. Tím poslední odstavcem jsi mě fakt pobavila :-D Jinak s Clinique mám nulové zkušenosti a vlastně mě nic ani neláká ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!