pátek 19. září 2014

Lakovna / Vykřičená Miss

Výrazný růžový lak (č. 404) od Miss Sporty mám doma už delší dobu a pravidelně ho používám v létě na nehty u nohou. Na to je perfektní - křiklavý, šťavnatý a třpytivý.


Tentokrát jsem ho poprvé nalakovala na ruce a přiznám se, tam mi tolik nesedí. Na můj vkus díky kombinaci barvy a třpytu nebezpečně balancuje na hraně takového toho "Barbie - děvka - kýče". Snad mi rozumíte :D Nicméně k umírněnému ohozu je dobrý.



Lakuje se hezky, v jedné vrstvě není ideální, ve dvou ano. Štěteček má širší, pěkně se s ním pracuje. Výdrž na delších nehtech na rukou nic moc, druhý den první odštípnutí. Ale na nohou drží.



Líbí se vám, nebo myslíte, že je kýčový? Máte taky nějaký odstín, který je na ťapkách perfektní, ale na ruce jej nedáváte?

1 komentář:

  1. ten vypadá parádně :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!