pondělí 22. září 2014

Tři věci na pustý ostrov? Pfff...

V dnešním článku vám ukážu kosmetiku, bez které jsem měla dojem, že se týden neobejdu a vezla ji s sebou na dovolenou. Samozřejmě, půlku jsem vůbec nepoužila, ale co kdybych náhodou chtěla, že jo...

Začnu tím nejdůležitějším - opalovacími přípravky. Těsně před odjezdem jsem sháněla suchý olej od Biodermy, ale přemrštěnou lékárenskou cenu jsem odmítla akceptovat a v e-shopu mě nečekaně vypekli. Běžně mi po objednávce za hodinku dvě chodí sms s oznámením, že si zboží mohu vyzvednout. Mají ho prostě na skladě. Tak jsem se na objednávku tentokrát vybodla a jela rovnou. Chyba. Bylo mi řečeno, že bez ní zboží nedostanu, i když ho na skladě (ve vedlejší místnosti) mají. Navrhla jsem, že udělám objednávku na místě přes mobil. Ani tak. Tůdle nůdle. Takže jsem na shánění rezignovala, posbírala zbytky a odjela s tím, že když bude nejhůř, prostě si něco koupím na místě. Což nakonec nebylo třeba.


Na fotce La Roche-Posay Anthelios XL 50+, kterým mažu obličej. Běžně ho přes léto i míchám do makeupu. Niveáckou dvacítku jsem měla doma, používám ji při normálním provozu ve městě. Na dovolené se na ni skoro nedostalo, neb mne máma obdarovala zbytkem sestřiny třicítky. Ta na fotce už není, cpala jsem ji do kufru na poslední chvíli.


Jako poopalovací péči jsem vezla Biodermu Photoderm, která byla minulý měsíc v akci. Jinak bych se na speciální mléko vykašlala a vystačila si s oblíbeným olejem od Nivei. Měla jsem s sebou oba a použila pouze Biodermu (a to rozhodně méně, než by bylo příkladné).


V kufru mi samozřejmě nechyběl šampon. Den před odjezdem jsem si koupila nový - Kerasatse Nutritive. Doporučila mi ho kadeřnice, dojmy budou později. Zároveň s šamponem jsem chtěla pořídit i kondicionér ze stejné řady, ale momentálně byl, jako na potvoru, všude vyprodán. Takže jsem sbalila dva poměrně velké vzorky a do kelímku od tělového másla Alverde přendala masku Wella. Vzorky jsem dovezla zpět, jak jinak. 

Minibalení olejíčku na vlasy Schwarzkopf jsem dostala u kadeřnice a na cestu bylo perfektní. 

Místo klasického sprcháče do kufru letěl olejový. Na sluncem potrápenou pokožku ideál.


Chybět zajisté nesměl ani deodorant - miniaturka od Nivei a vůně. Než tahat těžký flakon, sáhla jsem opět po dvou minilahvičkách - Green Tea od Elizabeth Arden a Obssesion Night od Calvina Claina.


Důkladné odličování musí být, takže malá micelárka, tamponky a vatové tyčinky měly v kufru také své místo jisté. K tomu vzorek odličovacího tamponu Nivea, který jsem opět dovezla domů. Už z několikáté cesty :).


Po čištění nutná pleťová péče - oční krém Sensibio, na den pod opalovák lehký hydratační gel od Clinique (v malém kalíšku) a na noc hýčkající Toleriane Ultra.


I "trocha" té dekorativky se v zavazadle našla. Nechtěla jsem vézt hromadu různých stínů, ani drahé produkty, které by se při cestování mohly ztratit nebo rozbít. Vybrala jsem tedy paletku neutrálních hnědých stínu od Catrice a růžové Color Infaillible. K tomu hnědou gelovou linku Inglot, tvářenku Nivea, oblíbený Lip Butter od Astoru a korektor Catrice Camouflage cream. Normálně používám na obočí raději stín, ale protože Inglot má docela těžké a nepraktické paletky, koupila jsem si na cestu tužku Catrice. K tomu jeli 4 štětce...


a řasenka. V příručním zavazadle pudr...


vlhčené kapesníčky Essence...


... malý krém na ruce Biotherm Biomains, univerzální balzám Essence...


... voda ve spreji, nezbytné Labello a barevný balzám Clarins.


Ať to máme komplet, brala jsem odlakovač a dva laky - korálový na nehty na nohou a třpytivý na ruce. Na obojí jsem se vykašlala a dovolenou v klidu proflákala s nožkami bezbarvými a rukami ne zcela dokonalými.


Do plného výčtu už zbývají jen vlasové pomůcky (když už jsem to teda taky vyfotila) ...


... a to je vše přátelé. Moc nebo málo? Kolik toho taháte vy? A použijete všechno? ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!