úterý 9. září 2014

Olejování s Orofluidem

Už jsem kdysi psala, že rozdíly mezi jednotlivými olejíčky do vlasů příliš nevidím. Moje vlnité háro (no dobře, spíš takové přichcíplé hárečko) je suché, ať ho napatlám čímkoli. Orofluido se ale z řady vymanilo...


Bohužel ne v dobrém slova smyslu. Ač jsem na něj četla samou chválu, mně nevyhovuje. Oproti ostatním produktům tohoto typu je totiž dost hustý. Do vlasů se sice obstojně vsákne, přesto mé kudrny zalepí, to má za následek zacuchání, splihlost a horší rozčesatelnost. Používám ho nerada, což vede k tomu, že ho nepoužívám skoro vůbec. A protože jsem si zakázala koupit olej nový, dokud se tohoto pašáka nezbavím, většinu času mé konečky strádají :(.


Spousta uživatelek opěvuje jeho úžasnou vůni a v tomhle ohledu souhlasím s davem. Voní docela silně a hezky (vanilka?). Mezi obsažené látky patří slavný arganový olej, také by se našel lněný a šáchorový.

Tekuté zlato, jak mu výrobce honosně přezdívá, se skrývá ve skleněné lahvičce. Je hezká, ale krom toho, že i těžká, chybí jí jakákoli pumpička, takže aplikace není příliš pohodlná. Já si vždy trochu přeliji do skleničky s dávkovačem od staršího oleje L´oreal. 

Celkově bych Orofluido pro kudrnaté vlasy nedoporučila. Rovné s ním mít takové problémy, myslím, nebudou. Mínusem je pro mne také absence dávkovače, plusem naopak vůně a slušná cena. Balení o 100 ml vychází kolem 300 Kč.

2 komentáře:

  1. Nedávno jsem ho dostala od Tuttobene, jsem na něj zvědavá :) Možná bude hutnější díky arganovému oleji, který mi na vlasy bohužel moc nevyhovuje. Ale zase pokud hezky voní, určitě si budeme rozumět :) Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. "Orofluido se ale z řady vymanilo..." Yaaaaay!
    "Bohužel ne v dobrém slova smyslu." Nooooo..
    Aneb moje reakce při čtení článku :-D Takže nebrat, píšu si ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!