pondělí 1. září 2014

Lívance z ovesných vloček

Na mém Instagramu se v posledních měsících často objevovaly ovesné lívance/palačinky. Narazila jsem totiž na skvělý recept a stala se z nich má ranní posedlost. A s příchodem chladnějšího počasí začínám laškovat i s kaší, takže se těšte na další invazi. 

S tvarohem, banánem, rozmixovanými jahodami a lesními borůvkami plus kanadské navrch

Zpět k plackám. Recepty, které jsou zkoušela dřív, nebyly nic moc, ale ten od Blanky z blogu FitFoodManic mě dostal.


Přepis receptu (na originál s luxusními fotkami koukněte sem):

50 g vloček
1/2 rozmačkaného banánu (ten už nedávám, raději si ho nakrájím nahoru)
2 lžíce tvarohu
3-5 lžic mléka
vejce

Vločky rozmixovat na mouku, smíchat, upéct (smažit se tomu asi moc říkat nedá, když je dělám na pánvi na sucho, ne?) a ozdobit dle chuti a stavu lednice. 


Tvaroh, banán, borůvky, v přítelově porci i Nutella.

Podle velikosti poznáte, kolik mám ráno času;). S tvarohem mixlým s borůvkami, jahodami a banánem

Chutnají mi i suché. Tady jsem je kousala na střídačku s ovocem, jen tak k jogurtu je taky můžu.

A mimochodem, tento článek o super, healty, fit a jánevímcoještě snídani píšu s břuchem nacpaným smaženým řízkem :D. Holt když musíš, tak musíš jídelna jen o patro níž a z domu k obědu nevelký salát... Vůle, kde jsi zase byla?!? ;)

6 komentářů:

  1. občas si takové dělám, je to mňamka :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. A ještě k tomu to moc dobře chutná! ;)

      Vymazat
  3. ja som si robila banánové, ale ako som zistila, ten banán mi tam akosi prekážal. tak som rada, že som vďaka tebe našla recept bez múky aj bez banánu. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady mi přijde, že ten banán není ani skoro cítit, pokud se tam dá, takže ani nechybí, když tam není :)

      Vymazat
  4. Mňamky,to vypadá dobře...:-)
    Ahoj,moc hezký blog....barevný ... a hodně se mi líbí tvé příspěvky...Ráda tě uvidím i u sebe...ZDE papa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!