středa 3. září 2014

Lehká Neutrogena

Byla doba, poměrně dlouhá, kdy jsem packy krémovat nemusela. Byly v kondici třebas i přes kruté mrazy, nebo máchání ve dřezu s nádobím. Toto období mi již před nějakou dobou bohužel skončilo a tak nyní pravidelně mažu. Momentálně Rychle se vstřebávajícím krémem od Neutrogeny. 


Textura je opravdu lehoučká a perfektně se roztírá. Vstřebává se docela rychle a nezanechává lepivou vrstvu. Pokud to nepřeženu s množstvím, je mi příjemný. Po použití mám ruce jemné, ošetřené, přesto mohu téměř okamžitě dál pracovat s papíry, aniž bych je umastila.


Výrobek mi nepřijde nijak silný ani mastný, třeba na noc bych brala hutnějšího pomocníka. Ale v práci, při běžném provozu v domácnosti a podobně, kdy člověk ruce často myje a stále s nimi něco dělá, je ideální.


Krém velmi jemně, nenápadně a hezky voní. Balen v klasické tubě o obsahu 75 ml. 

Produkty na ruce ráda a často střídám, takže nemohu říct s jistotou, že si jej koupím znovu. Na to je jich na trhu ještě příliš mnoho, které jsem nevyzkoušela :). Ale určitě pro mne patří k těm dobrým.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!