čtvrtek 11. září 2014

Lakovna / Temná síla borůvčí


Fialovou mám ráda a tahle borůvčička je ideálním adeptem na nastávající roční období. Je tmavá, s lehkou perletí a navíc má za určitého osvětlení lehoučký vínový nádech.



Barva (č. 245) se tedy S-he povedla, horší je to ovšem s kvalitou. Špičky se mi ošoupaly už do rána druhého dne. 


Špatně se mi lakuje, je dost tekutý a na štětečku mám vždy barvy buď moc, nebo málo, nikdy se mi nepodařilo nabrat adekvátní množství. Ve dvou vrstvách kryje dobře.


Štěteček má tenký a dlouhý, moje sklenice koktejlu to ale není.


Z nehtů jsem měla nedokonale sundané třpytky z předchozího laku, nerovnosti v barvě mám tedy na svědomí já, S-he je v tomto bodě nevinný.


Lak není úplně špatný, ale pokud požadujete týdenní výdrž a snadné lakování, tohle si nekupujte.



4 komentáře:

  1. Hodně mi připomíná China Glaze Bogie, který má kvalitu dobrou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, ako je možné, že som tento lak doteraz prehliadala? Veď je krásny! :-O

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si nechty nelakujem. Ako pozeram fotky, tak by sa ti zisiel nejaky olejcek kozu okolo nechtov. Podla mna je taka znicena z lakovania a odlakovania.

    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony fotky takhle zblízka dokáží vytáhnout i to, co normálně není ani vidět. Nemyslím, že je to zase tak hrozné. Ruce krémuji, občas dojde i na ten olejíček. Je to už dávno, ale měla jsem gelovky, pak asi rok nelakovala vůbec a nyní jednou týdně. Ve všech případech na tom byly ruce zhruba stejně, takže nemyslím, že by to mělo zase až takový vliv.

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!