středa 17. září 2014

Jahoda v Instagramu IV

Jak už si možná některé z vás všimly, z dovolené jsem (bohužel) zpět. Ovšem s návratem do reality přišla i hromádka úkolů, které je třeba udělat, takže dnešní článek bude jen obrázkový. A od příštího týdne se, doufám, vrátím v plné polní ;).

Před pár týdny jsem sundala umělé řasy a tak se po dlouhé době na mém pomyslném nákupním seznamu objevila řasenka. 


Na základě dobrých recenzí volba padla na Lash Queen od Heleny Rubinstein. Až se pořádně seznámíme, určitě o ní napíšu. Zatím jsem stále ve stádiu, kdy se mi daří občas odcházet z domu kompletně nalíčená, ale bez řasenky. Zvyk, no.

V rámci akce Bioderma for everyone jsem pořídila mycí gel Sébium, ale vzhledem k tomu, že tu mám v zásobě ještě několik podobných přípravků, tenhle si na svoji chvíli ještě docela počká.


Posledním novým kouskem v mojí výbavě je pudr Chanel Vitalumiere. Ukázala mi ho S0bi a od té doby mi pořád strašil v hlavě.


Dny Marianne jsem sice nevynechala, ale tentokrát se nerozmáchla tolik, jako v předchozích letech. Přesto se mnou domů šla jedna halenka a nějaká ta kosmetika. Asi nějaká pocestovní únava. Následně jsem si to vynahradila ještě v pondělí, sice už beze slev, ale také bez davu lidí. Obrázky zase příště.

Opět jsem trochu lívancovala...

 


... taky pekla ...


... a pak v rámci dovolené zapomněla na všechna pravidla a cpala se jak nedovřená (a 99% toho samozřejmě nefotila, přeci se nebudu zdržovat a taky se dobrovolně neusvědčím, že).



No, dejte si místo toho salát, když je tolik dobrot na dosah ruky!



Fotky z dovolené hodím do nějakého samostatného článku, neb to bychom tu jinak byly ještě zítra, ale alespoň jedna ;)


O ušáky se po dobu naší nepřítomnosti vzorně staral pětihvězdičkový hotel U rodičů.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!