středa 20. srpna 2014

Očák od L´Oreal

No, tak ten bych si asi jen tak nekoupila, ale zase byla nějaká super akce, znáte mě. V zásobárně mám i denní pleťovou klasiku, ale před tou stojí v řadě ještě pár jiných. Očák jsem uvedla v užívání hned, jak mi došel oblíbený gel od Biodermy. 



No, nebudu mlžit a vybalím to rovnou, L´Oreal Triple active eyes mě v radostný úžas neuved. Zdá se mi, že vůbec nehydratuje. Jako ano, rozhodně je to lepší, než když se nenamažu vůbec, ale pocit z toho úplně dobrý nemám. A o nějakým vyhlazování či rozjasňování nemůže být samozřejmě ani řeč.


Mastný příliš není, jedná se o takový lehoučký, perfektně se roztírající krém. Barvu má klasicky bílou, v kelímku je pevný, neteče.


Pokud strčím nos přímo až do dózičky, musím konstatovat, že smrdí. Čehož jsem si ale při aplikaci nikdy nevšimla, takže to není zase tak hrozné. A po rozmazání na kůži také není cítit vůbec nic.


Pár plusových bodů mu ale rozhodně náleží za to, že neštípe v očích, na což docela trpím. A to ani když si ho dám dost blízko, ani po dlouhodobém používání, jak se mi občas stává u jiných.


Obsah je ubytován v malém kelímku z tlustého, těžkého skla s plastovým víčkem. První asi tak čtvrtinu krému to bylo ok, ale od té doby to stojí za houby. Žádný superdrápy nemám a přesto se mi přípravek z kelímku blbě dostává. Příště tubičku, milý L´Oreale, prosím. Byla by i hygieničtější. A také, ne že by na tom nějak extra záleželo, ale samotný kelímek je designově dost nudný. 



Původně jsem měla předsevzetí, že krémík dopoužívám, ale nevydržela jsem to a v půlce jej odložila. Další rozhodně nechci, akce, neakce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!