úterý 5. srpna 2014

Love lips?

Na barevné balzámy jsem dost ujetá. Mám je rozstrkané po všech kabelkách, taštičkách, v nočním stolku, i v práci. Přesto málokdy odolám dalšímu.


Dermacol Love lips jsem si odnesla z Rossmanna, kam jsem původně šla pro něco úplně jiného. Klasika. Z nabízených (šesti, jestli se nepletu) odstínů jsem si vybrala číslo 6 s názvem Láska. Zaujal mne především jemnou, hnědo-červenou barvou. Na rtech je hodně přirozený, zvýrazní, ale nekřičí "hele, tady byla rtěnka". Pořád je to jen balzám, takže krytí má decentní.


Až později jsem zjistila, že voní po čokoládě, což moc nemusím. Ale není to tak strašné, vyloženě nesmrdí, tu chvilku při aplikaci přežiju a pak už není cítit.


Co se týče výdrže, hydratace a péče, tady má u mne nedostatečnou. Chvíli po aplikaci se vsákne nebo odporoučí kdo ví kam a možná zůstane jen trocha té barvy. Po balzámu ani stopa.


Srdíčkový tvar tyčinky se mi už od začátku moc nelíbil, ale dala jsem mu šanci. No, nepřesvědčil. Použitelné to je, ale nepraktické a nepohodlné a nehezké a vůbec. Za mě špatně. Design obalu rozverný, barevný, asi nebudu úplně cílovka, ale proč ne. Blbé je, že jsem tyčinku použila sotva párkrát a už mám víčko dole celé popraskané. Sice drží, ale i tak.


Zanedbatelnou setinu plusového bodu má u mne za SPF 15.


Celkově bych řekla zklamání, jsem zvyklá na lepší balzámy. Kladně hodnotím pouze pěknou barvu, jinak je to bída. A za něco okolo 80 Kč ani ne levná.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!