pátek 22. srpna 2014

Lakovna / Třpytivá béžovka

Po nějaké době u mne převládla opět chuť na nenápadné nehty. Odsunula jsem tedy všechny nové, barevné, laky stranou a zalovila ve starších zásobách. Konečná volba padla na rimmelácký odstín 200 Princess pink, v kombinaci s třpytkatým krycím lakem od Essence (12 holo topping, please!).


Princess pink jsem vám už představila v různých kombinacích tady, tady a taky tu. Tentokrát jsem dala dvě vrstvy a další dvě essencího topperu. Ten má v lahvičce meruňkovo-hnědou barvu, ale na nehtech je spíš průhledný. Prim v něm hraje miliarda drobounkých duhových třpytek (na fotkách se bohužel tváří stříbrně, ale ve skutečnosti občas ukáží i barvu). 


Tato kombinace vypadá dost nenápadně, barvu mají téměř tělovou. Díky třpytkám to ale zase není úplná nuda. Obzvlášť na slunci rozehrávají pěkné divadlo.


Oba laky jsou poloprůhledné, takže počítejte s tím, že i po těchto čtyřech vrstvách vám budou lehce prosvítat špičky.




Hezký víkend!

2 komentáře:

  1. Takto pokope mi strašne pripomínajú jeden z mojich lakov od Calvina Kleina :) Krásna farbička.. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná, jemná kombinace. Super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!