pondělí 18. srpna 2014

Jahoda v Instagramu III

Nepravidelně pravidelná dávka fotografií pořízených za poslední měsíc je tu.

Úvodem několik kosmetických nákupů...



Color Tattoo byly v akci, takže jsem v poslední době pořídila rovnou čtyři kalíšky. Sbírka oblíbených Lip butterů od Astoru se mi taky rozšířila o další kousek. Vzhledem k tomu, že zbývající barvy už mne nezaujaly, tak bude tenhle asi prozatím poslední.


Nechala jsem se zlákat miniverzí slavného vlasového spreje s mořskou solí, ale zatím z něj příliš odvázaná nejsem.




Multifunkční balzám od Essence, poopalováky a ubrousky jsem pořídila na dovolenou. Součást těšení se ;). A opět Color Tattoo, tentokrát s leskem na rty.


Krom kosmetiky jsem si konečně pořídila pořádné tenisky. Doteď jsem běhala v botkách na tenis a nebylo to úplně ideální. Po čase jsem z nich měla puchýře a také se mi začaly trhat. Takže ty už jen na squash a na cesty razím v těchto kráskách.


A ještě jedny boty. Pamatujete, jak jsem vás učila obšívat? Přesně tak jsem si vyšperkovala obyčejné žabky. Krom toho jsem se taky dost flákala...



...a furt něco jedla ;)





 Nezbytná oplatka a každoroční návštěva babičky v lázních.




Jahoda na Moto GP. Letos už, tuším, pojedenácté...





A jako v Televizních novinách, zvířátka na závěr.





Jak prožíváte léto vy?

2 komentáře:

  1. Jaký jsou ty lipy od Astoru? A Color tatto a Color whisperky jsou taky moje oblíbené stálice ! :)
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou skvělý! Mám jich pět, to už o něčem hovoří ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!