středa 27. srpna 2014

Drobky XI

... aneb odličovací vata třikrát jinak...


Olejové tyčinky


Někde jsem o nich četla a vypadalo to, jako super věc. Beztak ráno věčně běhám do koupelny, abych si tam vzala uchošťour a umazala nějakou neposlušnou linku, nebo jiný nešvar, způsobený vlastní nešikovností ranní poloslepotou. Takže jsem se začla rozhlížet po dózičce s olejovými pomocníky a nakonec ji našla v Rossmannovi. Jiná drogerka v centru Brna tyto nevede (nebo dobře schovává).



Při použití na korekci nešvarů na pleti je vše v pořádku. Ale jakmile tyčinkou máznu na oční víčko, či místo jemu blízké, do chvíle přichází nesnesitelné štípání. Po několika pokusech mi tohle k oku nesmí. Pár z vás se ale na Instagramu ozvalo, že s tyčinkami nemá problém, takže to bude opět individuální záležitost.


Vzhledem k tomu, že bych je samozřejmě potřebovala především právě na oko, jsou mi na nic a daruji je mámě se ségrou.


 Peelingové tamponky

...jsem už kdysi kupovala, tenkrát je, tuším-li správně, vyráběl Bel. Pak zmizely z prodejen a až nedávno jsem podušky v drogerii (Rossmannu) znovu našla. Tentokrát se prodávají pod značkou Lilibe, ale uvnitř vypadají úplně stejně, jako ty původní.


Většinou na ně prsknu micelárku, nebo jinou čistící vodu/pěnu/mléko a šmudlám. Pak očistím ještě  běžným tamponem a je vymalováno.


Peelingové částečky mi přijdou docela ostré, nevím, zda budou vyhovovat i větším citlivkám. Ale vzhledem k tomu, že tlak si regulujete samy, řekla bych, že stojí za vyzkoušení.




Vatové kuličky

Tohle byl zase jeden z ne příliš promyšlených nákupů. Znuděna letitým používáním klasických kulatých tamponků jsem mimo nich jednou koupila i tyhle vatové chomáčky. Ony jsou přeci táááák roztomilé...

A taky taaaak nepraktické. Odlakovávat nehty se s tím moc nedaj. Odličovat se s tím nedá taky. Neb se z toho, logicky, že Lucie, uvolňují vlákna a zůstávají na obličeji a když se zadaří, i v očích. A fajnovka, vyšší level, je použití na odlíčení oka s umělými řasami. Vlákna se chytají za spoje, jdou špatně oddělat a celý je to mega ultra super.

Zbavila jsem se jich téměř násilně asi po roce. Vyfotografovaný chomáček zbyl poslední. A fakt už to nikdy za kosmetickým účelem nekoupím.



A když už jsem u těch tamponků - já je skladuji ve skleněné dóze (s krycím názvem "sklinka na hady"). Jak vy?



4 komentáře:

  1. Tie chumáčiky som akosi doteraz nepochopila načo sú vôbec dobré a ako vidím, ani tebe sa na to nepodarilo prísť. :-D Inak olejové tyčinky mám tiež a mňa nedráždia, takže ozaj to bude dosť individuálne. Ja som za nich rada, lebo na korekciu liniek alebo odtlačkov od maskary sú úplne super. :-) Ešte keby sa mi tak podarilo naraziť na tie peelingové tampóniky.. Síce veľa firiem vyrába peelingové, ale ani v jednych som ešte nevidela naozaj tie abrazívne guľôčky, väčšinou majú urobené iba nejaké výstupy na jednej strane a to mne teda osobne moc ako peeling nepripadá.. :D Tieto ale vyzerajú dosť dobre, citlivka nie som, takže bodaj by prišli aj k nám, nech ich môžem vyskúšať :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím, že vám ty tyčinky nic nedělají. Hned napoprvé jsem si tím ošmudlala celé oko a musela si ho jít pořádně omýt, štípalo to jako blázen. Pokorně jsem se vrátila ke klasickým tyčinkám do uší.

      Tyto podušky tedy opravdu peelingují pěkně, tak snad najdeš. Bych ti je z ČR klidně poslala, ale asi se to moc nevyplatí :))

      Vymazat
  2. Chomáčky jsou super roztomilé, ale taky by mi byly k... ničemu :-D A ty peelingové tamponky mě lákají, ale stejně by mě podráždily, už to vidím ;-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, jestli se najde někdo, kdo dokáže chomáčky prakticky využít :D

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!