středa 13. srpna 2014

Citrusové drhnutí

Tak tuhle věc blogerky buď milují, nebo nenávidí. Ještě jsem snad nečetla neutrální recenzi. A víte co? Já ho miluju taky.


Peeling se na internetu objevil poprvé v době, kdy se mi zrovna nějaký hodil, takže jsem sbalila raneček a naklapala do DM. Co mne zaujalo nejdřív, byla vůně. Dokonalá, citrusová, osvěžující. Okamžitě mi připomněla vůni Green Tea od Elizabeth Arden. V tomto bodě Balea trefila přesně do černého.


Složením se jedná o olej s hrubou solí. Ta se má tendenci usazovat na dně a lehce tvrdnout, ale není nic jednoduššího, než jednou za 14 dní vzít lžičku a obsah kelímku promíchat. Trochu otrava, když si na to vzpomenete, až sedíte ve vaně a produkt jde blbě nabrat, ale nijak zvlášť mě to nerozčiluje, vždycky se tam dá něco vydlabat.

Nerozmíchaný

Sůl se mi zdá na tělo hrubá tak akorát. Ale bacha na případné drobné ranky, nebo škrábance, ta potvora o nich dá pěkně vědět. Olej i po opláchnutí zůstává na kůži, což mi vyhovuje. Jen se zlehka, opatrně otřu a nemusím už tělo mazat krémem. Pokud si ale budete chtít ihned obléct něco obtáhlého, tohle vám může vadit.

Rozmíchaný

Obsah je v pevné plastové pixli, což je z hlediska možnosti promíchání praktičtější než tuba. Celkově balení ok, i když bych si načatý peeling do kufru na cesty určitě neuložila...


Za 99 Kč je to super věc, určitě jsem si ho nekoupila naposledy. 

Co vy, zkoušely jste ho? Milujete, nebo nenávidíte? ;)

4 komentáře:

  1. Hmm, vypadá dobře a citrónovou trávu zbožňuji úplně ve všem (hlavně čajík z ní :), ale přiznám se, že sem žádný peeling nikdy neměla, tak nějak si říkám, že stejnou službu mi udělá i houba a asi u toho přesvědčení i zůstanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Částečně asi jo, udělá, taky jednu mám. Ale tak znáš to, člověk se chce občas trošku rozmazlovat... A houba nevoní:))

      Vymazat
  2. vypadá dobře, možná do něj půjdu až dodělám svůj peeling s granátovým jabkem od Freemana :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!