pátek 8. srpna 2014

Brněnský letňák

Letňák, ne ledňák. I když, ten je to za nepříznivého počasí občas taky (takže deky s sebou). A teď, virbl v pozadí, přichází to klasické klišé - Nuda v Brně? Jaké si to uděláte, takové to budete mít. Takže aby nebyla, vyrazte do letního kina.


Za sebe vám můžu velmi doporučit kino na dvoře Městského divadla na Lidické. V příjemné atmosféře tu můžete nejen zkouknout film pod širým nebem, ale také si pochutnat na výborném jídle. Třeba na skvělém Royal Beef Burgeru, či delikátní Francouzké palačince...

Pokud stojíte pouze o film, není třeba rezervace. Jak kdo přijde, tak sedí. V případě, že máte zájem i o nějakou tu dobrotu, nebo chcete posedět u pivka/coly/kávy, doporučuji zamluvení stolečku předem.

Vstupné je 90 Kč a program najdete zde.


V provozu je i letní kino Na Dobráku, s tím nemám zkušenost a na Riviéře (oboje koupaliště). Druhé zmíněné jsem navšívala vloni a příliš mne neokouzlilo, ale svůj účel jistě plní. Pokud máte raději dekový ležing, volte Rivieru, u divadla tato možnost není (dlážděný povrch by nejspíš krapet tlačil).


Všem co jsou mimo (...brněnstí) se omlouvám, za dnešní místně omezený příspěvek, ale zjistila jsem, že moc lidí v mém okolí o kině u divadla neví a to je fakt škoda. Je to tam moc fajn. (A pro šťoury - ne, nikdo mě, abych to napsala, burgerem ani palčinkou zdarma neuplatil. Bohužel :D ) 

3 komentáře:

  1. jé tam bych se chtěla podívat :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Sice jsem z Brna, ale je fakt, že o letních kinech vůbec nemám přehled. Článek se mi moc hodí.

    Fotka je pro mě příjemnou vzpomínkou - na dvoře Městského divadla jsme měli svatební hostinu :)

    "Za kosmetikou"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, svatební hostina tam musela být vážně krásná, v centru, venku a přitom v klidu. Báječný nápad.

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!