pátek 25. července 2014

Lakovna / Superhrdina

No, vzhledem k tomu, že bude řeč o laku z limitované kolekce Superheroes od Essence, to moc originální název článku není, já vím. Ale ona ta barva ke komiksovým hrdinům vážně sedí. Já bych tedy pod ní viděla spíše tak Supermana, ale výrobce ji nazval 03 Power Girl.


Superhrdina se na lahvičce chlubí "efektem olejové skvrny". Z přímého pohledu je jasně, kovově modrý, z boků tmavě fialový. Barva se docela povedla, ale kvalita není nic moc.


Nátěr nepříliš dobře kryje. Aby byl lak použitelný, je třeba dát alespoň dvě vrstvy, lépe tři. Neschne příliš do lesku a vyžaduje topcoat. Kartáček má středně široký a lakování s ním docela ujde.


Bohužel ani moc dobře netvrdne. Lakovala jsem kolem druhé hodiny, přes odpoledne se zdál ok, ale ráno jsem se probudila s lehce otisklým polštářem. Velmi rychle se ošoupávají špičky.


Limitka je to trochu starší a myslím, že v prodeji už nikde nebude.


Celkově je tento lak superhrdinou pouze navrch, barvou, kvalitou a vlastnostmi je to pěkná padavka.

2 komentáře:

  1. Je pěkný, ale já to tak nesnáším, když je potřeba více vrstev a pak se mi to přes noc stejně celé pose... :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!