pátek 18. července 2014

Lakovna / Levandulová Barbie

Trocha kýčovité roztomilosti v létě neuškodí. Takže jsem sáhla po oblíbené fialové a přidala lesklý kabátek v podání Essence.


Levandulový kousek od Miss Sporty se vám už představil tady a tu. Třpytkáč z řady efektových laků od Essence je v mé sbírce novinkou. Nese označení 03 Glitz & glam a je to vážně fešák. V průhledném základu si nese jemňoučké (zelenožluté) i větší (starorůžové) třpytky.


Štěteček má středně silný, tak akorát dlouhý a perfektně střižený. Výborně se s ním pracuje. Lak dobře zasychá. Výsledný lesk je dostačující, za mne netřeba přelakovávat topcoatem.




A kdo mě sleduje na Instagramu už ví, že tahle kombinace perfektně ladí s borůvkovým koktejlem :D.

3 komentáře:

  1. Kombinace vypadá moc hezky, hlavně se mi líbí lesklý kabátek :) A vůbec, celý blog je skvělý, jak to, že má tak málo čtenářů?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kabátek u Essence ušili vážně skvěle. A už tu mám nachystáno několik "spodků", které pod něj obleču příště :)) Moc děkuji za pochvalu. Kdo ví, asi dělám něco špatně ;)

      Vymazat
    2. Ba naopak, děláš to výborně, ale asi se blog dá jen těžko dohledat. Já jsem ho objevila náhodou, díky zmínce někoho, už nevím. Těším se na další spodky pod kabátky a vůbec, na jakékoli další články :) Soňa

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!