pátek 4. července 2014

Lakovna / Léto u Tiffanyho

V posledních dnech intenzivně řeším dovolenou a začínám být lehce zoufalá. Nějak nevím, kam se vlastně vrtnout. Na jednu stranu přemlouvám čas, ať se trošku pohne, protože nejbližší možný termín je pro nás tak za 14 dní, na druhou vlastně nevím co chci, tak není kam spěchat. Prekérní situace. 

Plážovou náladu si tedy zatím alespoň simuluji manikůrou. Lak od NYC v odstínu 320 Blue Sky je perfektní letní záležitost. Odstín je taková ta pěkná zeleno-modrá a trochu mi připomíná krabičky od Tiffanyho.


Abych celkový dojem ještě víc vyletnila, doplnila jsem NYC korálovým Rimmelem (415 Instyle Coral).


V jedné vrstvě NYC parádu neudělá, ve dvou už je to dobré. Na fotkách jsou nátěry tři. Výsledným leskem sám o sobě neoslní, ale ani to není žádná tragédie. Výdrž má průměrnou, štěteček pěkně dlouhý a tenký.


Na fotografiích to vypadá, jako by dělal bublinky, ale ne, chyba je na mojí straně, blbě jsem si odlakovala předchozí flitrový lak. V reálu je také trošku sytější.





Co vy? Máte vybranou dovolenou? Kam míříte? Nebo už to máte letos za sebou? Nějaké tipy, pro mix plážového lenošení a výletování?

4 komentáře:

  1. Krásné laky i jejich kombinace! Já jako každý rok nikam nejedu, takže ti moc neporadím :-D S přítelem možná někam vyrazíme na pár dní, ale to je v hvězdách ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti budu držet palce, ať to alespoň na těch pár dní vyjde! Relax je potřeba ;)

      Vymazat
  2. Na takovouto modrou barvu stále nějak nemám odvahu :-) jinak na dovolené jsem už byla v Itálii (všechny ty památky v okolí Říma jsou tam nádherné). A ještě mě nejspíš čeká Španělsko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdy jindy to vyzkoušet, než teď v létě ;). Ale chápu tě, taky mám barvy, ve kterých se necítím dobře. Itálie je krásná, potvrzuji, také se tam stále vracíme. A tak výtečné jídlo tam mají! Ve Španělsku jsem ještě nebyla a nezní vůbec špatně.

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!