středa 9. července 2014

Lakovna / Dáma na palubě

Červená, to univerzální klasika vhodná téměř kdykoli. Léto nevyjímaje. Nebo snad víte o barvě, která by se lépe hodila k námořnickým, modro-bílým, modelům?


Rudý lak od Sephory s označením L41 Cherry popsicle jsem vám už ukazovala v manikůře ryze vánoční. Tenkrát jsem ho kombinovala se zlatou a zelenou. A ani dnes nezůstane sám. Dvě vrstvy jsem doplnila jedním třpytkatým nátěrem od S-he.


S-he č. 195, to je průhledný lak s růžovým nádechem a především spoustou malých rudých třpytek. Štěteček má dlouhý a tenký, je tak akorát tekutý a hezky se s ním pracuje.


Měla jsem trochu strach, že lesklé částečky budou v kombinaci s krvavou barvou působit lacině. Ale v jedné vrstvě se jich nedostane na nehty příliš. Navíc jsou jemné a barevně trochu splývají, takže z nehtů nijak moc nekřičí. Jen tak nenápadně, hezky dozdobují. S větší náloží třpytek tuto dvojku vidím opět jako kandidáty na pozici vánočních hrdinů.





5 komentářů:

  1. 195ku od S-he mám taky!!! =o) je to parádní barvička, akorát když jsem ho měla poprvé, tak se mi pak z drápku sloupl jako kdyby to bylo nálepka?! Fakt nevím, čím to byla, ale mám ho ráda ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, já ho přímo na nehet zatím nelakovala, vždycky jsem ho pleskla přes nějaký podklad, tak tady bohužel nevím :(

      Vymazat
    2. Vždyť to nevadí ;) když se pod něj dá červený podklad, tak se ho nemusí dávat alespoň dvě vrstvy ;)

      Vymazat
  2. Ten lak od s-he mam take, je to takove zpestreni pro cervenou klasiku :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!