pondělí 14. července 2014

Jahoda v Instagramu II

Zhruba po měsíci jsem opět odlehčila telefon alespoň od jedné složky fotek. Co se týče rychlosti, moc mu to nepomohlo, zřejmě budu muset protřídit i ty ostatní hromádky, které jsem tam zanechala. Vyfotím kdejakou blbinu, ale zpracovávat se mi to pak už nechce. Co vy, máte v telefonu uklizeno? Nebo obsahuje, stejně jako ten můj, hromadu ptákovin? ;)

Obrazovou část začneme spořádaně, kosmetikou...


V Tetě byla 50% sleva na Niveu, tak jsem se krapet předzásobila. A cestou mi přišlo pod ruku i pár jiných věcí.


Ani slevy v Marionnaud jsem nevynechala.


No, a takhle to pak u mě doma vypadá. Na fotce pouze jedna z mnoha syslích zásobáren.


Kde jsou přírůstky, musí být i loučení. I když tu je to ještě trochu předčasné. Každopádně jsem se podívala na dno Guerlainu. Což mě dost štve, protože ho používám tak strašně málo. Mizí bleskovou rychlostí.


A bleskovou rychlostí u nás také mizí vše, co se dá sníst... 




... takže gril všech tvarů a podob je letní nezbytnost.



A zde, má milovaná víkendová snídaně. To jste potřebovaly vědět, co? :D


Tady už opravdu nastává konec přehledu sežraných položek. Můžete odložit ubrousky. 

Na závěr nezbytná dávka chlupatých kožichů...




2 komentáře:

  1. Jééé, chlupáči!! :-)
    Já si v mobilu dělám pořádek často - když něco nafotím, hned to stáhnu do notebooku, teprve tady mám bordel :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrá, že bych něco stáhla z mobilu hned, to se mi asi ještě nikdy nestalo :)) A když nějakou fotku náhodou nutně potřebuji, pošlu si tu jednu jedinou na email :))

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!