středa 30. července 2014

Chubby

Barevné pastelky na rty mám v oblibě už delší dobu. Začala jsem Astorem (momentální skladový stav čítá pět kousků), pokračovala Clarinsem a nedávno se moje sbírka rozšířila o klasiku v podobě Chubby od Clinique.


Narazila jsem na ni náhodou, ve 40% slevě v Marionnaud. Tester k dispozici nebyl, takže jsem riskla zajíce v pytli. (Nejprve jsem tedy, jako velmi chytře, ozkoušela dvě nejvíc podobné tužky, které sice ve slevě nebyly, ale zato měli tester. Abych omrkla intenzitu barvy. Byly jen lehce tónovací, poloprůhledné, tak jsem si řekla, že tmavá barva nebude problém. No, možná jsem si měla přečíst, že na té mojí je nápis intense... Nenápadná totiž fakt není :) )    


Odstín nese označení 03 mightiest maraschino. Je to pěkná, sytá, růžovo-červená. Prvně jsem se výraznosti barvy trochu lekla, ale po pár dnech se s ní sžila a nyní jsem v tomto směru nadšená. Například k námořnicky pruhovaným šatům pasuje perfektně.



Rtěnka je při nanášení moc příjemná, tuhá, hladká a velmi dobře se s ní pracuje. Drží kde má, nijak významně se nerozpíjí. 


Co se týče hydratace a péče o rty, tady to moc dobře nevidím. Pro mne je spíše klasickou rtěnkou, než tónovaným balzámem. Úplně nevysušuje, ale s Clarinsem i Astorem mám rozhodně větší pocit komfortu a měkkých, ošetřených rtů.

Obal podobný jako u všech výrobků tohoto typu, vůně taková trochu voskovková.

Pokud se vám odstín líbí a Chubbyna zdá zbytečně drahá, vyzkoušejte Astor Lipcolor Butter 015 Cheeky Cherry. Clinique je malinko sytější a tuhší, ale v barvě mi přijdou hodně podobné.

Abych řekla pravdu, tak mne slavná Chubby trochu zklamala. Z pastelek, které mám, mi přijde nejslabší. Což neznamená, že je špatná, to vůbec. Ale jsou tu prostě lepší.

2 komentáře:

  1. Ale vypadá na tvých rtech nádherně! A hezky rovnoměrně nanesená. Mně se líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!