středa 16. července 2014

CCo na pleť?

S nástupem teplých dní jsem vyměnila make-up za CC krém od Bourjois. Momentálně po něm sahám každé ráno a vynechávám pouze, pokud je zrovna venku extrémní tepelné peklíčko, nebo se chystám být většinu dne na slunci. To pak nastupuje vyšší level - opalovák 50+ od La Roche Posay lehce říznutý tmavým make-upem.


Ale zpět k hlavní hvězdě dnešního programu. CC krém 123 Perfect se u nás prodává ve čtyřech barevných odstínech. Já sáhla bez váhání po nejsvětlejší jedenatřicítce s názvem Ivoire a sedí mi skvěle. Nanáším po zvyku štětcem, ale zkoušela jsem i prsty a v obou případech je proces bezproblémový. Hezky se roztírá, nedělá žádné fleky, nezvýrazňuje póry a v rámci možností ani sušší místa. 


Krytí je slabší až střední, což mi vyhovuje. Obličej bez viditelného nánosu pěkně sjednotí a nezanechá ho mastný. Tedy pudrový finiš úplně nemá, ale rozhodně se po něm nelesknu. Je velmi přirozený.


Krém by měl, dle tvrzení výrobce, hydratovat 24 hodin. U mne se ohřeje nejdéle tak 12, 13, přesto nemám ten dojem. Moji smíšenou pleť nevysušuje, ale ani nemyslím, že by dostavála v tomto směru nějakou zvláštní péči. Dávám tedy pod něj lehký hydratační přípravek (většinou Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel, nebo Hydrabio Légére od Biodermy). Bez nich to také jde, ale s mám rozhodně lepší pocit.

Odstín se mi nepodařilo zachytit příliš věrně, pokud vás CC zaujal, doporučuji omrknout v obchodě

Na obličeji drží i v horku celý den bezchybně. Celkově mi na léto vyhovuje a vyjma subjektivního pocitu (ne)hydratace mu nemám co vytknout. Za mě bezva produkt který stojí za vyzkoušení!

Obsah tubičky je 30 ml a stojí kolem 300 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!