středa 2. července 2014

Blýskavé kapky

Z Catrice limitky Haute Future už jsem vám ukazovala láček, ale ti co mě sledují i na Instagramu vědí, že jsem se nespokojila jen s ním. Přibrala jsem i tento třpytivý Topper.


Nejsem si jistá, jestli bych lahvičce věnovala pozornost,  kdybych o ní před tím neslyšela od Lou (tady a tady). Její videa mne už dopředu přesvědčila, že tohle potřebuji. A zjevně jsem nebyla sama, protože, ač byl limitkový stojánek plný, tahle lahvička byla svého druhu poslední. Okamžitě jsem ji čapla. A udělala dobře.

Jedná se o třpytky rozmíchané ve vodičce. Pokud skleničku necháte stát, velmi rychle se ty třpytivé mršky usadí na dno. Ale stačí zatřepat a vše je zase připraveno k aplikaci (a já, místo abych psala článek, si tu sedím, třepu s lahvičkou a koukám se jako blázen, jak se to tam všechno mísí a třpytí, sedá a pluje... Jako v takové té sněhové kouli. Ještě že mě nikdo nevidí.). Lahvička je skleněná a v ní klasické kapátko. Kapnete na ruku a pak ťupkáte prstem na oko.



Částečky mají meruňkovou, zlato-růžovou barvu. Ta je opravdu kouzelná, na první pohled příliš nekřičí, ale ten třpyt je přesto výrazně omamný. Nemám problém tohle nosit i na den, běžně do práce a nepřipadám si jako kýčová diskokoule.

Na slunci


Ve stínu

Výdrž je perfektní. Nanášela jsem Topper na závěr (na bázi a stíny) a vydržel, absolutně neporušen, až do večera. Nikde se nic neslézá, ani neopadává pod oči. Pecka.

Kapičky netestuji nijak závratně dlouho, ale dávat je sem za dva měsíce, až bude limitka beznadějně fuč, by jaksi nemělo úplně smysl. A i přes relativně krátkou dobu používání jsem přesvědčena, že  tenhle výrobek je vážně skvělý.

Cenově vyšel kolem 110 Kč a nese označení C01 iROSEdescent (ale mají pouze jeden).

2 komentáře:

  1. dneska jsem tuto limitku byla omrknout a bohužel toto zrovna bylo vyprodané :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda :( Snad ještě doplní zásoby

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!