středa 25. června 2014

Tělové mazání od Neutrogeny

Lehký balzám Fast absorbing od Neutrogeny jsem postavila do poličky v koupelně nedávno, po dopotřebování suflé od Nivei. A jestli byl tento lepší? To tentokrát výjimečně nevykecám hned, ale až na konci.


Již v názvu tedy hlásá, že je lehkým balzámem. To opravdu ano, žádný hutný, tuhý krém to není. Konzistenci má jemnou a díky tomu se také lehce roztírá a netvoří žádné bílé stopy na kůži. Aplikace na jedničku.


Dále se na obalu chlubí dlouhotrvající hydratací a rychlou vstřebatelností. Tak tady už bych měla trochu výhrady. Bezpostředně po natření je pokožka vcelku vyživená, ale namažu-li se večer, po koupeli, pak po probuzení už mám dojem, jako bych tak neučinila vůbec. A to se vytahuje 24-hodinovou péčí a já nemám příliš suchou kůži. Sušenkám bych tedy tento výrobek určitě nedoporučila. A co se týče vstřebatelnosti, tak ano, vsakuje se velmi dobře a nelepí. Po natření mohu za pár minut hupnout do pyžamka. Ale potřebuji-li natáhnout užší džíny, je to problém, zase tak dokonalý není.


Výrobce se také kasá tím, že balzám má svěží vůní, která přináší při aplikaci pocit osvěžení. Tak za mne ani náhodou. Mně totiž pěkně smrdí. A rozhodně v tom necítím ani náznak něčeho svěžího či osvěžujícího. Spíš mi to připomíná lékárenský smrad šmrncnutý nějakým parfémem, ale nedobře. Naštěstí je tak cítit pouze samotný produkt, na kůži to znát nijak není.


Dóza uvádí použití na obličej, tělo i ruce. Na tvář jsem jej neriskovala, na ruce použila párkrát a většinu kelímku vyplácala na tělo.


Celkově musím říct, že jsem od Neutrogeny čekala něco víc. Měla pro mne image extra vyživující kosmetiky. Tak to bohužel. To ta Nivea byla lepší. A voněla. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!