pátek 6. června 2014

Nude and bright ;)

Paletky od Catrice, samozřejmě. 


První u mne našla místo ta s názvem Absolute nude. Najednou jsem totiž zjistila, že hnědá je dobrá. Co dobrá, hnědá je výborná. Dřív jsem byla nějak přesvědčená, že ke mně tahle barva nejde. Nevím kde se to vzalo. Nikdy jsem žádné hnědé stíny neměla. Snad ještě béžové. Zlom přišel až s Naked od Urban Decay. S ní jsem se naučila hnědou používat. Až jsem nakonec zjistila, že je jí tam vlastně málo.

Do oka mi padla paletka od Catrice. Šest perfektních odstínů, se kterými vykouzlím jemné i výraznější líčení.


Všechny barvy obsahují perleť, někde výrazněji, jinde ji téměř nevidím. Pigmentace není nikterak závratná, na zmíněnou slavnou kolegyni samozřejmě nemá. Nemá na ni ani co se týče jemnosti a konzistence. Trochu práší. Přesto si troufnu označit Absolut nude jako velmi dobrou. Pohodlně se mi používá a dokonce se mi s ní výborně stínuje. Oblíbila jsem si ji a musím přiznat, že momentálně tuto používám daleko častěji, než slavnou Nakedku.



Díky nadšení z hnědé paletky jsem vyhledala ve stojanu i světlejší sestru s názvem Absolut bright. I když to pro mne není taková bomba jako čokoládový kousek, i tahle mne baví. Nejzajímavější se mi zdá bílý čtvereček, který je výrazně perleťový. Nepohrdnu ani růžovou a šedofialkovou. Ony ty odstíny ale nejsou příliš výrazné, pokud hledáte pořádně barevnou pecku, tohle to určitě není. Spíše taková pěkně lesklá parádička. A třeba u Včelky se nanáší jako rozjasňovač ;)



Prosím vás, omluvte mne, zřejmě nějaké erupce na slunci, nebo co. Jinak mi není jasné, z jakého důvodu jsem náhledy stínů dělala na tak blbých místech na ruce.

Obě paletky používám s bází od Urban Decay a drží perfektně, 12 hodin společně zvládnou bez hnutí i když třeba sportuji. Bez báze už to tak slavné není, odpoledne se začnou pomalu ztrácet a lehce vytvářet linky v záhybech víčka, ale není to žádná velká katastrofa.

Štěteček je v obou případech stejný - na jedné straně pěnový aplikátor, na druhé jemný umělý štětec, který mi nepřijde příliš použitelný. Raději spoléhám na své pomocníky mimo balení. Krabička není žádná hitovka, ale ujde. 



Za cenu něco lehce přes stovku jsou podle mne obě paletky parádní. Kdyby Catrice vypustila další, jdu do nich.

2 komentáře:

  1. Ta první paletka je parádní, akorát mám ráda, když jsou některé stíny úplně matné a pár jich je třpytivých... poslední dobou mě baví líčit se co nejvíc přirozeně (takže vynechávám i černou linku, což je u mě zvláštní :D) a používám nejčastěji právě takové nude odstíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 100% matná tam není ani jedna, bohužel. Ale přirozené vcelku jsou. Dělají takové "lepší já" ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!