středa 18. června 2014

Noční magnolie od Kerres

O krémíčky od Korres jsem si napsala v zimě Ježíškovi. Přesněji, jsem je Ježíškovi koupila, dovezla a podstrčila. Konkrétně se jednalo o sadu denního a nočního krému s účinkem proti prvním vráskám (Nemám, ale co kdyby. Občanka tvrdí, že už to bude;) )

Zdroj

Zabalený set nemám vyfocen, proto přikládám obrázek od strýčka Googla, i když s poněkud nečeskými popisky.

Nejprve jsem si mázla krém denní, ale zjistila, že pro leden je absolutně nedostačující. Příliš lehký. Proto byl odložen a teprve v následujících dnech dostane svoji příležitost.

Dnes se tedy, jak už nadpis napovídá, zaměřím na noční, který už používám několik měsíců. 

Jako skoro u všech krémů - na první namazání mě trochu štípal. Pak už ne. Nevím proč, ale toto je u mne naprosto běžné. Při normálním používání ho moje pleť snáší dobře.


I po několika měsících mazání mám ale z tohoto produktu takový smíšený, nejasný pocit. Na jednu stranu mu nemám co vytknout. Pěkně se roztírá, slušně vstřebává, na kůži nedělá neplechy, obličej v pořádku, nakrémovaný, nevysušený, snad i slušně hydratovaný. Na druhou ale nic zvláštního. Nějak mne nazaujal, neoslovil. A v létě mi vyhovuje o trochu víc, než v zimě.

Konzistenci má hodně zvláštní. Pevnou. Když krémem otočíte vzhůru nohama, ani se nehne. Spadl mi z cca metrové výšky a obsah se pohnul jen trochu. Pokud ho naberu nehtem, rýha v krému zůstane, dokud ji sama nezničím. Přitom je ale ohromně lehký, měkký a snadno roztíratelný. Přijde mi, že se tyto vlastnosti musí absolutně vylučovat. Tady ale ne.


Voní středně výrazně, pěkně, snad květinově. Cítím ho pouze při nanášení, pak už samozřejmě ne.

Dóza krému je z tlustého, temně fialového a poloprůhledného skla s bílým plastovým víčkem. Stylově jednoduchá, hezká, funkční. Jen to víčko se trochu špiní, ale to už jsem nechutnej rejpal.


Krabička byla z pevného kartonu a velikostně značně předimenzovaná. Vešlo by se tam těch dóziček minimálně šest a ještě by zbylo místo, ale je moc pěkná. Po vyjmutí pelíšku na krémy zbyla krabka s přihrádkami, která se mi výborně hodí na skladování šminek. Někdy vám to ukážu (volně přeloženo - až si na stole uklidím ten bordel;) ) 

Cena setu byla výhodná, v podstatě byl jeden krém zdarma. Běžně k dostání v Profimedu za 735 Kč/40ml.

Suma sumárum - ani po několika měsících, téměř na dně skleničky, jsem se vlastně nedokázala  rozhodnout, jestli je krém super, nebo naopak. Omlouvám se tedy za recenzi bez recenze, snad to bude s denní verzí lepší. Každopádně tento si už nejspíš raději znovu nekoupím.


Co vy, také máte nějaký výrobek, který vám v podstatě dobře funguje, ale přitom vám u něj něco nepopsatelného chybí? Nebaví vás?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!